تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815271973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی از بطن دین برخاسته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت جهادی از بطن دین برخاسته است اصفهان – ایرنا - رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به ضرورت اداره کشور به سبک جهادی گفت: مدیریت جهادی از بطن دین برخاسته است.


حجت الاسلام و المسلمین امیر رضا ارزانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ به منزله قلب و مغز در جامعه است، گفت: اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ چراغ راه کشور در سال جدید است.
وی گفت: این نامگذاری نشان از موقعیت شناسی و نگاه تیز بینانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران به مسائل کشور دارد.
رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: مدیریت جهادی مسوولان و عزم ملی مردم، کشور را در برابر آسیب هایی که می تواند مغز و قلب جامعه را به خطر اندازد بیمه می کند.
وی گفت: مبنای مدیریت جهادی بر نیروی انسانی مومن، مخلص، انقلابی و متکی به توانایی های داخلی استوار است زیرا بر این اساس است که بسیاری از کارهای دشوار آسان می شود.
حجت الاسلام امیر ارزانی اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ اسلام می بینیم که مدیریت جهادی در واقع از بطن دین برخاسته است و در سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز مشاهده می کنیم.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد و فرهنگ افزود: دو مقوله فرهنگ و اقتصاد از مهمترین عواملی هستند که رهبر معظم انقلاب تحقق بخشیدن به آنها را رمز موفقیت جامعه در سال جدید عنوان کرده اند.
ارزانی بیان کرد: برای رسیدن به حماسه اقتصادی و تقویت توانمندی های داخلی به فرموده رهبر معظم انقلاب استفاده از تمام امکانات و ظرفیت های کشور ضروری است.
وی گفت: نباید منابع و توانایی های داخلی کشور نادیده گرفته شوند چرا که همین ظرفیت ها رمز استقلال اقتصادی جامعه هستند.
رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در زمینه فرهنگ نیز باید با تمام امکانات موجود جلو هجمه های فرهنگی دشمنان را بگیریم و از طرفی فرهنگ اسلامی ایرانی خود را به جهان عرضه نماییم.
وی افزود: ما در شرایطی هستیم که روز به روز باید به سمت خودکفایی اقتصادی پیش برویم زیرا دشمنان اساس اقتصاد و فرهنگ ما را نشانه رفته اند.
/ت/7134/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن