تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812865189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش های همدان 107 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش های همدان 107 درصد افزایش یافت همدان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: میزان بارش های این استان در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 107 درصد افزایش یافته است.


ˈنادر پیرتاجˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارش های همدان از ابتدای مهر ماه سال گذشته تاکنون 285 میلی متر گزارش شده که نسبت به میانگین بلند مدت 29 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: بیشترین بارش ها مربوط به شهرستان نهاوند با 319 میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 10 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: کمترین بارش ها نیز مربوط به فامنین با 231 میلی متر گزارش شده است که نسبت به سال گذشته 45 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 35 درصد افزایش یافته است.
پیرتاج گفت: جمع بارش های چند روز گذشته در همدان 11 ، نهاوند 28 و ملایر 22 میلی متر گزارش شده است.
وی اظهار داشت: آسمان استان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد همراه است و این وضعیت تا سه روز آینده در استان همدان ادامه دارد.
7523/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن