تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813112189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 30 هزار زائر مازندرانی راهی سرزمین شهیدان دفاع عاشورایی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود 30 هزار زائر مازندرانی راهی سرزمین شهیدان دفاع عاشورایی شدند ساری - ایرنا - فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: از آغاز اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق دوران هشت سال دفاع مقدس (دهم اسفند ماه سال قبل ) تا کنون حدود سی هزار زائر اعم از زن و مرد از این خطه توسط سپاه کربلا راهی جنوب کشور و سرزمین شهیدان دفاع عاشورایی شده اند .


سردار سرتیپ دوم پاسدار ˈسید محمدتقی شاهچراغیˈ عصر روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا مرکز ساری در مورد عزیمت کاروانهای راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس افزود: این عده در قالب کاروان های راهیان نور از طریق ناوگان زمینی با تامین خدمات رفاهی، بهداشتی و امنیتی به مرور زمان به سرزمین عاشورایی اعزام شده اند.
وی ادامه داد: بیشترین زائران مازندرانی را قشر جوان بویژه دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان، جانبازان، ایثارگران، مسوولان ادارات دولتی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار این دیار تشکیل داده اند .
شاهچراغی اظهارداشت: پارسال 54 هزار و 931 زائر در قالب اردوهای دانشجویی ، دانش آموزی و عمومی به مناطق دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور اعزام شدند و با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
وی مدت اقامت و اسکان زائران با احتساب ایاب و ذهاب را پنج روز اعلام کرد و بیان داشت: در این مدت زائران ضمن بازدید از برخی مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس ، از برنامه های زیارتی، فرهنگی و هنری، دینی و مذهبی و معنوی سپاه کربلا مازندران بهره مند شدند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران هدف از عزیمت کاروانهای راهیان نور به مناطق دوران هشت سال دفاع مقدس را انتقال فرهنگ ایثار، شجاعت و شهادت به اقشار مختلف جامعه به ویژه افرادی دانست که در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور می یابند.
سردار شاهچراغی ادامه داد: اردوهای راهیان نور از تاثیرگذارترین و مهم ترین مؤلفه های ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است و طبیعی است که اقشار مختلف جامعه با اعزام به این اردوها می توانند بیشتر با این فرهنگ آشنا شوند.
وی انتقال روحیه شجاعت، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به مردم را از مهم ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور عنوان و بیان کرد: اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان می توانند با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر با این روحیه آشنا شوند.
وی اضافه کرد: عزیمت کاروانهای راهیان نور به مناطق دفاع مقدس در سال جاری به صورت خودجوش و مردمی ادامه می یابد.
مردم شهیدپرور استان مازندران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس 10 هزار و 400 شهید ، 31 هزار و 790 جانباز و مجروح و دو هزار و 384 آزاده و 89 قطع نخاعی تقدیم نظام اسلامی کردند.ک/3
609/402 / شبس 1551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن