تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا(س) در آستارا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا(س) در آستارا برگزار شد آستارا ـ ایرنا ـ مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور دلدادگان و شیفتگان آن حضرت در محل هیات فاطمیون شهرستان آستارا برگزار شد.


به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور در این آیین گفت: محبت به حضرت فاطمه زهرا(س) اگر بر مبنای فضیلت و معرفت باشد به طور یقین نام و یاد آن بانوی بزرگوار در قلب ها ماندگار می شود.
اسماعیل حسن زاده با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی برتر انسانیت است ، افزود: باید سعی کنیم سیره زندگانی حضرت صدیقه کبری(س) را در لحظه لحظه زندگی خودمان عملی کنیم.
وی اضافه کرد: تمامی ائمه اطهار(ع) در هنگام مواجهه با مشکلات گوناگون به مادر خود حضرت زهرای اطهر(س) متوسل می شدند که این امر نشان از اوج عزت و کرامت آن بانوی بزرگوار دارد.
وی با بیان اینکه حضور در این مجالس باید بر معنویت ما بیفزاید ، اظهار کرد: زمانی می توانیم مدعی پیروی راستین حضرت فاطمه(س) باشیم که کردار و رفتار خودمان رنگ و بوی فاطمی(س) بگیرد.
این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به سن کم دخت نبی مکرم اسلام(ص) در هنگام شهادت گفت: بانوان کشور ما باید به این نکته توجه کنند که فاطمه(س) فقط 9 سال با حضرت علی(ع) زندگی کرد و در این 9 سال به جایگاهی رسید که به عنوان بانوی برتر دو عالم لقب یافت.
وی حضرت فاطمه زهرا(س) را شایسته ترین فرد برای الگوگیری زنان دانست و افزود: فاطمه(س) را باید با عظمت وجودی خودش بشناسیم.
حسن زاده گفت: تمسک عزاداران فاطمه(س) به آن بانو باید از یک اطمینان و ایمان قلبی پاک نشأت بگیرد تا در نهایت هیچ وقت زمینه های سرگردانی و گمراهی مسلمانان فراهم نشود.
به گزارش ایرنا ، شعر خوانی ، ذکر مصیبت توسط شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر بخش های مراسم روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان آستارا بود.
مراسم شام غریبان بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در مساجد ، حسینه ها و هیات های مذهبی شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور عاشقان آن حضرت برگزار شد.
همچنین عصر دیروز همایش فاطمیون با حضور بانوان در مسجد حضرت فاطمه (س) آستارا و نیز سوگواره ˈیاس نبویˈ در آستان امام زادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان برگزار شد.ک/3
7105 / 535/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن