تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار تصویر عامل تیراندازی در پایگاه « فورت هود »


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انتشار تصویر عامل تیراندازی در پایگاه « فورت هود »


فرد ضارب در پایگاه فورت هود تگزاس یک سرباز ۳۴ ساله به نام "ایوان لوپز" بود و پس از مشاجره با همقطارانش اقدام به تیراندازی کرد. گفته می شود احتمالا عامل تیراندازی اخیر در پایگاه نظامی فورت هود نیز به مشکلات روحی و روانی مبتلا بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهاجم از سربازان آمریکایی اعزام شده به عراق بوده و در هنگام وقوع این تیراندازی، در کلینیک پادگان مشغول مداوا و تشخیص در زمینه اختلال استرس پس از حادثه بوده است. فرد مهاجم از افسردگی و اضطراب رنج می‌برده است.
بیست درصد نظامیان آمریکایی که در جنگ عراق و افغانستان بوده اند، مشکلات روحی و روانی دارند. ناهنجاری های روحی و روانی ناشی از حضور در میدان های جنگ همچنان مشکلی جدی برای نظامیان آمریکایی است.

ایوان لوپز سرباز آمریکایی در جنایت فورت هود

ایوان لوپز سرباز آمریکایی در جنایت فورت هود

 گزارش جدید کنگره آمریکا نشان می دهد این مشکل جدی است. مشخص شده است از سال دو هزار، یکصد و پنجاه و دو هزار و نهصد و هشتاد و شش نظامی آمریکایی مشکلات روحی و روانی ناشی از حضور در میدانهای جنگ داشته اند.

تحقیقات موسسه پژوهشی رند نیز نشان می دهد که از هر پنج نظامی آمریکایی که در جنگ عراق یا افغانستان حضور داشته اند، یک نفر، نشانه هایی از مشکلات روحی و روانی مذکور یا افسردگی شدید از خود بروز داده اند. افزایش خودکشی در میان نظامیان آمریکایی نیز همین مسئله را نشان می دهد.

گفته می شود احتمالا عامل تیراندازی اخیر در پایگاه نظامی فورت هود نیز به مشکلات روحی و روانی مبتلا بوده است.
ایوان لوپز سرباز آمریکایی در جنایت فورت هود
فرمانده پایگاه نظامی فورت هود آمریکا با اشاره به افزایش شمار تلفات وزخمی های تیراندازی در این پایگاه گفت : در این حمله چهار تن، از جمله فرد مهاجم کشته شد و ۱۶ تن دیگر زخمی شدند.

ژنرال مارک میلی  با اشاره به اینکه فرد مهاجم پس از تیراندازی خودکشی کرد ، گفت : همه کشته ها و زخمی های این حمله پرسنل نظامی بودند و فرد مهاجم در این حمله از اسلحه کالیبر 45 استفاده کرد. میلی افزود : این فرد در سال 2011 چهار ماه در عراق خدمت کرده و به علت اختلالات روانی تحت درمان بود.

فعالیت پایگاه نظامی فورت هود تا چند ساعت پس از حمله به حال تعلیق درآمد، اما هم اکنون وضعیت در این پایگاه به حالت عادی بازگشته است. « پلیس فدرال آمریکا»، پلیس ایالتی ، نهادهای مجری قانون ایالت تگزاس، ارتش و دیگر نهادها در تحقیقات درباره این حمله مشارکت می کنند.

این حمله در همان پایگاه نظامی ایالت تگزاس رخ داد که سال 2009 نیز صحنه تیراندازی مرگباری بود.  


جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن