تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل نماینده لردگان در مجلس از اعضاِی ستادخدمات سفر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجلیل نماینده لردگان در مجلس از اعضاِی ستادخدمات سفر شهرکرد - ایرنا- نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از فعالیت ها و اقدامات اعضای ستادهماهنگی خدمات سفر کشور و استان چهارمحال وبختیاری تقدیر و تشکر کرد.


در پیام تشکر ˈمجید جلیل سرقلعهˈ که روز جمعه به ایرنا ارسال شده با تبریک فرارسیدن سال جدید که به عنوان ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده، آمده است:نوروز، فرصتی برای خدمت رسانی مطلوبتر به هموطنان و قدم در راه پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
در ادامه این پیام با تشکر از همکاری اعضای ستاد هماهنگی سفر استان های کشور به ویژه پرسنل ایثارگر و از خودگذشته نیروی انتظامی در کلانتری ها، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه، آمده است: امنیت زیربنای توسعه و پیشرفت جوامع است و خدمات این پرسنل خدوم، امنیت را برای هموطنان به ارمغان آورد.
در ادامه پیام عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تلاش های همکاران شرکت امدادخودرو سایپا و ایران خودرو، وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور ناجا، بخش های مختلف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اورژانس در هماهنگی لازم برای رفع مشکلات هموطنان در سفرهای نوروزی تشکر شده است.
جلیل سرقلعه همچنین در پیام خود با تجلیل از همکاری مردم با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ها به ویژه پرسنل رهنمایی و رانندگی و پلیس راه، کاهش چشمگیر آمار تصادفات جاده ای در نوروز 93 را مرهون همکاری و هم افزایی جمعی اعضای این ستاد دانست.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در پایان بر لزوم ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری در راستای توسعه پایدار و رونق این صنعت تاکید شده است.
547/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن