تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813345897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طولانی ترین ترافیک بیجار در روز طبیعت رقم خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طولانی ترین ترافیک بیجار در روز طبیعت رقم خورد بیجار- ایرنا،در روز آشتی با طبیعت، طولانی ترین ترافیک شهرستان بیجار با حدود 15کیلومتر رقم خورد.


به گزارش ایرنا، روز آشتی با طبیعت حرکت مردم شهر بیجاراز ساعات اولیه روز بسوی دشتها و کوهها و طبیعت شروع شد و رودخانه قزل اوزن در این روز پذیرای بیش از ده هزار نفرمردم دوستدار طبیعت بود.
با وجود شلوغی و ترافیک شدیددر مسیر های رودخانه قزل اوزن، سد گلبلاغ و دشتهای جاده زنجان، همکاری مردم با نیروهای پلیس راه موجب شد خانواده ها روزی شاد و بدون حادثه را در کنار هم بگذرانند.
حضور مردم در بوستانهای شاهد، 15خرداد، الغدیر و 22بهمن این شهرستان نیز بسیار چشمگیر بود.
تقارن روز طبیعت با شهادت حضرت فاطمه (س) موجب شد که مردم مراعات لازم را دشته باشند و بر همین اساس نیز بسیاری از مردم زودتر از پایان روز بسوی منازل خود برگشتند.
رییس پلیس راه بیجار – تکاب در گفت و گو با ایرن با اشاره به حرکت بیش از دو هزار وسیله نقلیه از موتور سیکلت تا کامیون برای سفر به طبیعت در این مسیر گفت:میزان افزایش تردد وسیله نقلیه در این روز نسبت به روزهای دیگر تعطیلات نوروزی با رشد چشمگیری روبرو شد.
سرهنگ امیری رعایت قوانین رانندگی را توسط مردم بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: توجه جدی رانندگان به هشدارهای پلیس و همکاری با عوامل راهنمایی و رانندگی موجب شد که اتفاق ناگواری در این روز در این شهرستان رخ ندهد.
شهر بیجار از نظر محل تفریحی و تفرجگاه های طبیعی در مضیقه است و در این چنین روزهایی تجمع مردم در چند محل مشخص موجب ازدحام جمعیت و ترافیک طولانی می شود.ک/4
533/7350
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن