تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار منطقه 13تهران: امسال از لحاظ گردشگری سال نمونه ای بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار منطقه 13تهران: امسال از لحاظ گردشگری سال نمونه ای بود تهران بزرگ - ایرنا- شهردار منطقه 13 دربازدید ازستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران گفت: باتجربه هایی که شهرداری تهران در سال های گذشته در زمینه گردشگری کسب کرده بود، امسال همکاران ما درسازمان رفاه، خدمات ومشارکت های اجتماعی، فعالیت های بسیارخوب و بابرنامه ای برای ایام نوروز داشتند.


به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران روز چهارشنبه گزارش داد، هادی ذاکری شهردار منطقه 13 تهران دراین بازدید اظهارداشت: مسافرانی که از شهرهای دیگر وارد تهران می شدند، پیش زمینه ها و عقاید و افکار نسبت به پایتخت داشتند، اما امسال وقتی پاکیزگی و برنامه ریزی از سوی شهرداری تهران را می دیدند، بسیار قدردانی می کردند.
وی اضافه کرد: مجموعه های اسکان نوروزی و ویژه برنامه ها و جشنواره هایی که در سطح شهر برپا شده بودند تا مردم از آنها بازدید کنند، فضای بسیار خوبی داشتند و می توان گفت امسال ازنظر گردشگری درتهران سال نمونه ای بود.
ذاکری در زمینه برنامه های منطقه 13 در تعطیلات نوروز گفت: ما در مجموعه منطقه 13 اسکان نوروزی داشتیم و تعداد قابل قبولی از مسافران از این مجموعه استقبال کردند به اضافه اینکه برنامه های ویژه ای را هم در کنار کمپ اسکان منطقه در نظر گرفته بودیم.
وی همچنین با اعلام آمادگی منطقه برای حفظ کمپ های اسکان منطقه در طول دو فصل بهار و تابستان برای پذیرایی از گردشگران گفت: در چند بازدیدی که از کمپ اسکان منطقه داشتم، مسافرین محترمی که از این امکانات استفاده کرده بود، ابراز رضایت داشتند.
شهردار منطقه 13 تهران در مورد اماکن دیدنی و گردشگرپذیر این منطقه گفت: در طول ایام تعطیلات، پربازدید کننده ترین مکان منطقه 13، بوستان جنگلی سرخه حصار بود که تعداد زیادی از شهروندان تهرانی و همچنین مسافران و گردشگران از این مجموعه و برنامه های ویژه ای که در آن برای ایام نوروز ترتیب داده شده بود بازدید کردند.
در این بازدید ذاکری ضمن آشنایی با روند فعالیت های ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران با حسین زارع صفت، رییس ستاد و مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.
تهرام //
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن