تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم آذربایجان غربی، سیزده نوروز را به دامن طبیعت روی آوردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم آذربایجان غربی، سیزده نوروز را به دامن طبیعت روی آوردند ارومیه - ایرنا - مردم آذربایجان غربی در نخستین ساعات سیزدهم فروردین به همراه خانواده های خود به طبیعت زیبای استان رفتند تا این روز را در دامن این طبیعت زیبا سپری کنند.


همزمان با روز سیزدهم فروردین موسوم به ˈروز انس با طبیعتˈ، خانواده های آذربایجان غربی با استفاده از خودروهای شخصی و عمومی، به طبیعت زیبا و سرسبز استان سرازیر شدند تا این روز را به همراه خانواده ها و فامیل جشن بگیرند.
در این میان شهر ارومیه حال و هوایی دیگر دارد به طوری که خروجی های 9 گانه شهر ارومیه در این ساعات مملو از خودروهاست و در برخی از آنها نظیر ابتدای جاده بند، ابتدای جاده اشنویه و جاده انهر ترافیک سنگینی وجود دارد.
گذاشتن سبزه های عید روی خودروها، پر بودن باربندهای خودروهای خروجی از شهر ارومیه و جنب و جوش کودکان و نوجوانان از جمله جلوه های سیزده بدر امسال در ارومیه است.
در خارج از شهر ارومیه نیز بسیاری از سبزه زارها و تفرجگاهها مملو از خانواده های ارومیه ای است و بساط غذاهای محلی نیز بسیار پررونق است.
برخی از خانواده ها نیز با پهن کردن بساط بازی های خانوادگی نظیر والیبال، فوتبال و وسطی، آماده ایجاد محیطی پرنشاط برای اعضای خانواده های خود هستند.
پلیس راه آذربایجان غربی نیز با تدابیر ویژه اندیشیده شده در تمام جاده ها حضور دارد و هشدارهای لازم را در کنار کنترل رانندگان در اختیار گردشگران سیزده بدر قرار می دهد.
دیگر نهادها و دستگاههای مرتبط نیز نظیر شهرداری ارومیه، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در راستای مراقبت از محیط زیست استان، در تفرجگاهها و خروجی شهرهای آذربایجان غربی حضور دارند تا راهنمایی های لازم را به مسافران بکنند.
8136/581/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن