تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت هوای کشور و تهران در 13 فروردین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وضعیت هوای کشور و تهران در 13 فروردین بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی با نزدیک شدن سامانه بارشی از روز چهارشنبه 13 فروردین رگبار باران به همراه رعدوبرق و وزش باد از جنوب غرب آغاز شده و بتدریج مناطق غرب، مرکز، شمال، شمال شرق، شرق و جنوب کشور را در بر می گیرد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۲ فروردين ساعت 07:10



به گزارش خبرگزاری پانا،سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای وضعیت هوای استان های کشور از روز چهارشنبه را به شرح زیر اعلام می شود.
چهارشنبه (13 فروردین ماه): بارش برف در استان چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ارتفاعات اصفهان و بارش باران در سایر مناطق اصفهان و همچنین در استان های خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی،ایلام، یزد، کرمان، بوشهر و بصورت پراکنده در استان های تهران، البرز و قم پیش بینی می شود. شدت بارش در استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری می باشد که همراه با رگبار و رعدوبرق شدید خواهد بود. پنجشنبه (چهاردهم فروردین ماه)، بارش باران در استان های گیلان، مازندران، کردستان، زنجان ، قزوین، تهران، البرز، قم، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، هرمزگان پیش‌بینی می‌شود که در استانهای گیلان و مازندران همراه با کاهش دما نیز خواهد بود. جمعه (پانزدهم فروردین ماه)، بارش باران در استان های هرمزگان، جنوب فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی پیش بینی می شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن