تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفاظت از منابع طبیعی در روز طبیعت وظیفه عمومی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حفاظت از منابع طبیعی در روز طبیعت وظیفه عمومی است سلماس، ارومیه - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سلماس خواستار مراقبت بیشتر از منایع طبیعی در روز طبیعت شد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه عمومی است.


زرقام خان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهار هنگامه تجلی مواهب الهی در بستر طبیعت و فصل نو شدن انسان و هر موجودات زنده در طبیعت است.
وی با بیان اینکه لزوم حفظ منابع طبیعی در روز طبیعت نمود بیشتری می یابد گفت: از تمام کسانی که طبیعت زیبای این شهرستان را برای سفر انتخاب کرده اند انتظار می رود بر مبنای آموزه های دینی و پیشینه تاریخی در حفظ سلامت عرصه های طبیعی همیار طبیعت باشند.
خان زاده با بیان اینکه باید خود را در دامان طبیعت یک مهمان بدانیم اظهار کرد: طبیعت را همانگونه که هست بپذیریم و چهره بکر و دست نخورده آن را دستکاری نکنیم.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سلماس با اعلام اینکه از رهاسازی زباله در طبیعت باید جداً خودداری کرد گفت: شاید بد نباشد هر کسی بکوشد در حد توان خود بخشی از زباله هایی که در طبیعت جا مانده جمع آوری کرده و دوستی با طبیعت را فریاد بزند.
وی اضافه کرد: برای تهیه غذا از روشن کردن آتش خودداری کرده و در صورت نیاز با رعایت احتیاط پیش از ترک محل آتش برپا شده را حتما خاموش کنید.
7127/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن