تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرگرمی مضر در مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرگرمی مضر در مدارس
گسترش تکنولوژیهمچون موبایل‌های هوشمند که وسیله‌ای سودمند برای ارتباط‌ند با وجود محاسن مضرات جسمی، روانی و اجتماعی بسیار دارند که کارشناسان نسبت به سلامت جسم و روان دانش‌آموزان هشدار می‌دهند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، این وسیله ارتباطی با توجه با پیشرفت‌های باورنکردنی در حوزه تکنولوژی، دانش آموزان را متحیر کرده و تحت تسلط در آورده که باید معلمان آموزشی و والدین به طور ضابطه مند کنترل داشته باشند.

مهدی یزدان‌پور کارشناس آموزش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با نادست خواندن استفاده از موبایل درمدارس دلیل ممنوعیت خود را درگنجایش وظرفیت غیر علمی مدارس بیان کرد وراهکار بالا بردن ظرفیت کابردی مدارس را هوشمند سازی  با علم روز عنوان کرد.

وی ادامه : با علم و تکنولوژی روز دنیا نمی‌توان مبارزه کرد همچون عدم مبارزه در استفاده از وسایل ارتباط جمعی در سال‌های گذشته منجر به استفاده نادرست از این وسایل ارتباطی شد.

یزدان پور افزود: اصل مهم در پرورش و ارتقاء سطح معنوی دانش آموز ارائه نظام و برنامه صحیح اخلاقی و تربیتی است تا دانش آموز به حدی از رشد اخلاقی برسد که بتواند از درون و باطن بر خویشتن و اعمال  خود کنترل داشته باشد و آن‌چه صلاح دانش آموزان است را بر گزینند و از مسایل غیر ارزشی ونهی شده دوری کنند تا منجر به استفاده درست از موبایل در مدارس شود.

این مدیر مدرسه ادامه داد: درمدارس استفاده غیر حقیقی از موبایل می‌شود که معایب استفاده از آن در مقایسه با محاسنش بیشتر است معایبی که از طریق گوشی‌های هوشمند به طریق بلوتوث، بازی، فیلم غیراخلاقی به وجود آمده ومی‌تواند مانعی جدی در سر راه یادگیری وموفقیت تحصیلی دانش آموزان درآید.






تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن