تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار:نوروز 93 هیچ مشکل انتطامی امنیتی در سوادکوه مشاهده نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار:نوروز 93 هیچ مشکل انتطامی امنیتی در سوادکوه مشاهده نشد ساری- ایرنا- فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به انبوه مسافران نوروزی در شهرستان گفت: در تعطیلات نوروز هیچ مشکل انتظامی امنیتی در این منطقه مشاهد نشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ محمدرضا منصوریانˈ روز سه شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره اسقرار ستاد هماهنگی تسهیلات سفر در فرمانداری این شهرستان افزود: تمامی اعضای ستاد در این ایام در آماده باش کامل به سر می برند.
وی با بیان اینکه مدارس شهرستان با امکانات مناسب همچنان آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی است ادامه داد: در چهار نقطه شهرستان مکان هایی برای نصب چادر نظر گرفته شده است.
وی با توجه به گردش پذیر بودن مازندران بیان کرد: آمار اقامت مسافران در هفته دوم نوروز افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه در سالهای قبل نبود نانوایی کشیک، مشکلاتی برای شهروندان و مهمانان نوروزی ایجاد کرده بود اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز امسال به منظور رفاه حال مسافرین 17 نانوایی بصورت کشیک در سوادکوه شمالی فعالیت دارند.
فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به پاکسازی حوزه شهری و جاده اصلی شهرستان از پسماندها و زباله ها گفت: این کار متمایزی بود که امسال با تاکید استاندار مازندران صورت گرفت.
منصوریان از برقرای امنیت کامل در شهرستان در طول ایام نورزی خبر داد و افزود: نیروی انتظامی شهرستان برای برقرای امنیت تلاش می کند.
وی به ترافیک محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: وجود گلوگاهها(راه های ورودی) در تعریض جاده اصلی تردد را کند کرده است.
منصوریان افزود: با تدابیر نیروی انتظامی قرار شد از گدوک گلوگاهی ایجاد شود تا درچند نقطه ای که خیابان اصلی باریک می شود مشکلی نداشته باشیم.
وی به چهار بانده کردن محور سوادکوه-قائمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ملی بودن پروژه، نیاز به اعتبار بالایی داریم.
فرماندار سوادکوه شمال با اشاره به روز 12 فروردین به نام روز جمهوری اسلامی گفت: این روز یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که باید گرامی داشته شود.
منصوریان افزود: در روز 12 فروردین با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.
وی با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت گفت: همه ما باید در این روز نسبت به پاکیزه نگه داشتن محیط اطرافمان تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه زباله به طبیعت آسیب می زند اظهار داشت: زباله را در تفرجگاه ها و خیابان های اصلی شهر رها نکنیم.ک/3
7330/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن