تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه جهانی تخت سیلمان از مقاصد مهم گردشگری آذربایجان غربی محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی
مجموعه جهانی تخت سیلمان از مقاصد مهم گردشگری آذربایجان غربی محسوب می شود
ارومیه – خبرگزاری مهر: دبیر ستاد اجرائی خدمات سفرآذربایجان غربی گفت: جنوب استان و مسیر منتهی به تخت سلیمان یکی از مقاصد مهم گردشگری آذربایجان غربی محسوب می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مظفر عباس زاده بعد از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از مشترک دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر آذربایجان غربی و فرماندار تکاب از مجموعه جهانی میراث جهانی تخت سلیمان بر لزوم توجه بیشتر به ظرفیت های گردشگری و تاریخی این شهرستان تاکید کرد. وی ادامه داد: جنوب استان و مسیر منتهی به تخت سلیمان یکی از مقاصد مهم گردشگری آذربایجان غربی محسوب می شود که بایستی ظرفیت های گردشگری طبیعی و تاریخی این منطقه  مورد توجه یشتری قرار گیرد. عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان تکاب به غیر از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان، آثار تاریخی و طبیعی فراوان دیگری نیز دارد، افزود: معرفی و شناساندن این ظرفیتها، همکاری و تعامل دستگا ه های متولی ومرتبط با امر گردشگری و میراث فرهنگی را می طلبد. داعی رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان تکاب نیز با اشاره به ظرفیت های  بالای گردشگری این شهرستان گفت: شهرستان تکاب درای پتانسیل های طبیعی و تاریخی زیادی است که بایستی با تعامل و همکاری بیشتر سعی در شناساندن هرچه بهتراین آثار داشته باشیم. در ادامه فرماندار تکاب و امام جمعه اهل سنت این شهرستان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مجموعه آب گرم تخت سلیمان تکاب بازدید کردند. بازدید دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر آذربایجان غربی از موزه میاندوآب دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر آذربایجان غربی در ادمه سفر به جنوب استان در بازدید از موزه میاندوآب گفت: شهرستان میاندوآب از موقعیت جغرافیائی وظرفیت های  گردشگری ویژای برخوردار است. عباس زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان میاندوآب پل ارتباطی بین استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان است، از موقعیت جغرافیائی ویژه ای برخوردار است. وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان بتوان با معرفی هر چه بهتراین ظرفیت ها در راستای  ارائه خدمات به گردشگران بهره مند شد.


۱۳۹۳/۱/۱۲ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن