تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار آذربایجان غربی: توسعه روستاها با هدف رونق گردشگری انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار آذربایجان غربی: توسعه روستاها با هدف رونق گردشگری انجام شود ارومیه - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه و آبادانی روستاها باید با هدف رونق صنعت گردشگری و رشد اقتصادی روستاها انجام گیرد.


هادی بهادری روز دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمسیون بررسی موانع و ارائه راهکارهای تهیه و اجرای طرح هادی در روستاها افزود: اجرای طرح هادی از مهمترین طرح هایی است که با تغییرات در چهره روستاها علاوه بر ایجاد آرامش و نشاط در بین روستائیان می تواند زمینه ای مناسب برای جذب گردشگران و رونق صنعت گردشگری در روستاهای مستعد باشد.
وی اظهار کرد: بنیاد مسکن استان اقدامات قابل توجهی در این راستا آغاز کرده است ولی می تواند با گسترش چشم اندازهای خود بستری مناسب در راستای رشد و توسعه اقتصادی روستانشینان را نیز فراهم آورد.
بهادری افزود: بنیاد مسکن با اولویت بندی کارهای خود می تواند در مناطق مستعد و روستاهایی که از ظرفیت و موقعیت خوبی برخودار هستند عملیات اجرایی طرح های هادی روستایی را آغاز کرده و کمک بسیاری در بهبود اقتصاد روستائیان انجام دهد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی نیز در این نشست افزود: تهیه نقشه طرح هادی و اجرای آن از مهمترین فعالیت این نهاد در روستاها می باشد.
ایوب عزیزی گفت: طرح هادی با اقداماتی نظیر خاک برداری و خاک ریزی، اصلاح و بازگشایی معابر، جدول گذاری، آسفالت یا سنگ فرش معابر و پیاده روها، ساماندهی چشمه ها، اجرای فضای بازی کودکان، اجرای کانال های دفع آبهای سطحی و جاری در روستاها تهیه و اجرا می شود.
وی ادامه داد: از 2200 روستای بالای 20 خانوار استان تاکنون برای 1305 روستا نقشه طرح هادی تهیه شده و در406 روستا نیز اجرا شده است.
عزیزی با اشاره به اینکه تهیه نقشه طرح هادی برای هر روستا مزایای زیادی دارد گفت: البته اگر برای اجرای طرح هادی اعتباری وجود نداشته باشد باز متخصصان ما با تهیه نقشه طرح هادی برای تمامی روستاها ساکنین آگاهی می یابند که بدون دریافت مجوز از دهیار یا بنیاد مسکن بدلخواه خود اقدام به ساخت و ساز ننمایند، لذا حتی المقدور ازگسترش بی رویه روستاها جلوگیری کنیم.
در ادامه این جلسه مدیران و کارشناسان سایر سازمان های اجرایی در خصوص تهیه و اجرای طرح هادی، معایب، مزایا و همچنین راهکارهای لازم برای رفع موانع آن مطالبی ارائه کردند.
7126/583
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن