تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798672474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 2 هزار بوستان پایتخت میزبان شهروندان برای استفاده از طبیعت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 2 هزار بوستان پایتخت میزبان شهروندان برای استفاده از طبیعت هستند تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تشریح برنامه های شهرداری تهران در روز طبیعت، از آمادگی بیش از 2000 بوستان پایتخت برای استفاده شهروندان از طبیعت خبرداد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی همچنین از استقرار بیش از 260 دستگاه آتش نشانی، برگزاری نماز جماعت در بیش از 150 بوستان و توزیع نایلکس های کیسه آبی در روز طبیعت در نقاط مختلف تهران خبر داد.
وی با اشاره به مصادف شدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با روز طبیعت، گفت: متناسب با این ایام، در سطح شهر تهران پرچم های مشکی و نمادهای حجمی با مفاهیم مذهبی نصب شده است.
عبدالهی با اشاره به فعالیت های حوزه خدمات شهری شهرداری تهران از 5 فروردین ماه افزود: در سطح شهر مراسم های مختلفی تدارک دیده شده که می توان به مراسم روز پنجشنبه در میدان امام حسین (ع) با سخنرانی آیت الله سیداحمدخاتمی، میدان فاطمی با سخنرانی آیت الله صدیقی، مراسم میدان هفت تیر و میدان امام خمینی (ره) توسط هیات های مختلف اشاره کرد.
وی افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران نیز با برپایی ایستگاه های صلواتی، در کنار این هیئت ها به شهروندان ارائه خدمت می کند و همچنین در بهشت زهرا (س) نیز ایستگاه های صلواتی برپا و مراسم سوگواری با حضور خانواده شهدا برگزار می شود.
عبداللهی در ادامه با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری تهران به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: در روز طبیعت بیش از 2000 بوستان برای استفاده شهروندان از طبیعت آماده شده و در بوستان های جنگلی، سرویس های پرتابل بهداشتی و آب آشامیدنی تعبیه شده است.
وی با بیان این که تمامی بخش های اجرائیات شهرداری تهران برای برگزاری روز طبیعت در آماده باش کامل هستند، افزود: شرکت شهر سالم نیز با خودروهای اورژانس و پزشکان همراه جهت خدمات رسانی در این بوستان ها مستقر خواهند شد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین به برگزاری نماز جماعت در بیش از 150 بوستان شهر تهران اشاره کرد و افزود: در این روز نماز جماعت در بهشت زهرا (س) نیز در قطعات شهدا برگزار خواهد شد.
عبدالهی، برپایی غرفه های سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در بوستان های مختلف را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در روز طبیعت خواند و اضافه کرد: در این غرفه ها مواد غذایی و سیفی جات ضروری برای این روز به شهروندان عرضه می شود.
وی همچنین تصریح کرد: سازمان پسماند نیز در تمام بوستان ها با برپایی ایستگاه های پسماند برای جمع آوری زباله خشک، آموزش در خصوص جمع آوری زباله ها و توزیع نایلکس های کیسه آبی برای جمع آوری زباله را به شهروندان عرضه می کند. بیش از 200 تیم موضوع آموزش و تفکیک زباله را دنبال می کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شرکت ساماندهی مشاغل نیز با آمادگی لازم در این روز آموزش های لازم را در خصوص جانوران مضر شهری به شهروندان تهرانی ارائه می کند و بروشورها، تله های مکانیکی و تله های چسبی بین مردم توزیع می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری برای برگزاری روز طبیعت خبر داد و گفت: برای کنترل هر چه بهتر شهر در این روز، ستادی در سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران با حضور روسای سازمان های آتش نشانی، پارک ها و فضای سبز و معاونت خدمات شهری تشکیل شده است.
عبداللهی از شهروندان تهرانی درخواست کرد در حفظ و نگهداری بوستان ها، گلکاری ها و چمن کاری ها همانند سال های گذشته نهایت همکاری و نگاه ویژه ای به ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) داشته باشند زیرا هر چه داریم از معصومین و این بانوی اسلام داریم.
وی درباره اسکان نوروزی مسافران و همکاری با حوزه اجتماعی در این زمینه اشاره کرد: شهر تهران به عنوان قطب گردشگری مطرح شده به گونه ای که امسال استقبال مسافران نوروزی شهرهای دیگر خوب بوده است.
عبدالهی افزود: با وجوی که اسکان ها خوب انجام شده ولی باید خدمات رسانی خود را گسترش دهیم و تجربه امسال می تواند عمیق تر و وسیع تر پیگیری شود. این در حالیست که امسال ایمنی اسکان ها در تهران بیشتر بوده است.
699/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن