تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد دانشگاه: 12فروردین نمود بارز مردمسالاری دینی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاد دانشگاه: 12فروردین نمود بارز مردمسالاری دینی است اصفهان – ایرنا- استاد دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: در این روز ملت متمدن ایران با رای به جمهوری اسلامی، مردمسالاری دینی را به منصه ظهور رساندند.


دکتر محمد علی نظری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حضور اقوام و ادیان مختلف ایران در انتخابات جمهوری اسلامی افزود: در این انتخابات قریب صددرصد مردم ایران به جمهوری اسلامی رای دادند و این روز برگ زرینی در تاریخ ایران و جهان است.
وی گفت: مردم ایران اسلامی با انتخاب جمهوری اسلامی الگوهای شرق و غرب در اداره جامعه را رد کردند و به جهانیان الگویی جدید ارائه دادند که محتوای آن بر گرفته از دین اسلام و قالب اداره آن مبتی بر حمایت و پشتوانه مردمی است.
این کارشناس فرهنگی و سیاسی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی حضور مردم در عرصه های مختلف را نشان می دهد.
وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با جمهوری اسلامی گفت: تاریخ گواه این حقیقت است که همواره این توطئه ها با حضور مردم دفع شده است.
نظری به غائله های مختلف در اقصی نقاط کشور پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: قبل از حضور نظامی، حضور مردم گوش به فرمان رهبر دینی پاسخ این قائله ها را داد.
وی با اشاره به سالهای دفاع مقدس ادامه داد: رژیم بعثی تلاش می کرد با دامن زدن به اختلافات قومی و مطرح کردن عرب و عجم، مرزنشین های ایران را با خود همراه سازد ولی ماشین جنگی دشمن توسط همین مرزنشینان زمین گیر شد.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه جنگ تحمیلی به صورت مردمی اداره شد، اظهار کرد: همه مردم کشور بسته به توان خود با حضور فیزیکی در جبهه یا پشتیبانی از آن سهیم بودند.
وی به توطئه های پس از جنگ نیز اشاره کرد و افزود: 9دی در تاریخ انقلاب برگ زرین دیگری بود که نشان داد در ربع قرن دوم انقلاب ملت ایران همچنان پایبند به ارزشهای اولی انقلاب هستند.
نظری به حضور مردم در راهپیمایی ها و انتخابات های مختلف در سالهای متعدد اشاره کرد و ادامه داد: این حضور نشاندهنده حمایت مردم از آرمانهای انقلاب اسلامی همچون حاکمیت ارزشهای دینی، استکبار ستیزی، دفاع از مستضعفین، عدالت طلبی و مقاومت است.
وی تصریح کرد: رسالت جامعه امروز اعم از دولت و ملت دفاع از این آرمانهایی است که خون هزاران شهید آن را آبیاری کرده است.
/ت/7134/607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن