تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815317079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت زودهنگام مسافران از گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بازگشت زودهنگام مسافران از گیلان




رئیس پلیس راه گیلان گفت: هم اکنون ترافیک در محور منجیل‌ـرودبار مسیر رشت‌ـقزوبن بسیار سنگین است.





خبرگزاری فارس:  مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: سرمای موجود در گیلان موجب شده تا مسافران زودتر از برنامه سفر خود این استان را ترک کنند.

وی با بیان اینکه امروز حجم زیادی از مسافران اقدام به خروج از گیلان و تعدادی نیز ورود کردند، افزود: اکنون محور منجیل‌ـرودبار در مسیر رشت‌ـقزوین ترافیک بسیار سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در محور مذکور کندی تردد وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از محورهای کوهستانی گیلان سفیدپوش شده است.

وی از مسدود بودن محور اسالم به خلخال خبر داد و یادآور شد: این محور که به دلیل بارش برف سنگین و کندی در دید از بعد از ظهر امروز بسته شده بود، همچنان مسدود است و تا فردا این روند ادامه دارد.

رستگار گفت: منطقه حیران به اردبیل بازگشایی شد اما تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با تصریح بر اینکه دیگر محورهای گیلان به دلیل بارندگی سطح جاده‌ها لغزنده است، خاطرنشان کرد: محور پونل رضوانشهر به خلخال تا فردا مسدود است.

این مسئول از رانندگان خواست مقررات رانندگی را رعایت کرده و با احتیاط و در نظر گرفتن فاصله طولی با خودروی جلویی رانندگی کنند.






تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن