تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814801165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف سنگین راه های ارتباطی 120 روستای چالدران را بست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف سنگین راه های ارتباطی 120 روستای چالدران را بست چالدران، ارومیه - ایرنا - فرماندار چالدران گفت: بارش برف سنگین راه های ارتباطی 120 روستای این شهرستان بست.


احمدرضا قلی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف سنگین که از سه روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب مسدود شدن راههای روستایی در منطقه بخش دشتک و مرکزی با محورهای اصلی این شهرستان شده است.
وی افزود: کلیه محورهای اصلی چالدران به شهرهای همجوار در حال حاضر باز بوده و راهداران اداره راه و شهرسازی برای به بازکردن راههای ارتباطی روستاهای مسدود شده نیز تلاش می کنند.
قلی پور اضافه کرد: به علت بارش سنگین برف عبور و مرور وسایل نقلیه در مناطق برف گیر و کوهستانی به لحاظ یخبندان جاده ها به سختی و با زنجیر چرخ صورت می گیرد.
وی ارتفاع برف را در نقاط شهری 20 سانتیمتر و در ارتفاعات بیش از 40 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: 26 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای ارتباطی شهرستان چالدران از مرگ حتمی نجات داده شدند.
جلیل غفاری فرماندار چایپاره هم در گفت و گو با ایرنا گفت: طبق برآورد کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان بارش برف در مجموع 200 هکتار باغات میوه را دچار سرمازدگی کرده است.
7128/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن