تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815255597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست وزیر تایلند با ویلچر از خود دفاع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخست وزیر تایلند با ویلچر از خود دفاع کرد کوالالامپور – ایرنا - یینگلوک شیناواترا نخست وزیر موقت تایلند روز دوشنبه در حالی که بر روی ویلچر قرار گرفته بود برای دفاع از خود در کمیسیون ملی مبارزه با فساد این کشور حاضر شد.


به گزارش ایرنا، وی پیش از ورود به این کمیسیون اعلام کرد آماده دفاع از عملکرد خود در برابر اتهام سهل انگاری است که کمیسیون ملی مبارزه با فساد به وی وارد کرده است.
تارنمای روزنامه بانکوک پست گزارش داد نخست وزیر موقت تایلند در مدت حضور کوتاه مدت خود در کمیسیون ملی مبارزه با فساد این کشور بیش از 200 صفحه سند و مدرک در قبال اتهامات وارده ارایه کرد و گفت که آمادگی دارد تا در صورت لزوم اطلاعات بیشتری ارایه دهد.
سوراناند وجاجیوا دستیار ارشد نخست وزیر موقت تایلند و سخنگوی وی گفت که یینگلوک شیناواترا 11 شاهد به کمیسیون ارایه کرده و 13 مساله پوشیده مانده است.
وی گفت که نخست وزیر تایلند آماده ارائه شواهد بیشتر در دفاع از خود در صورت نیاز کمیسیون است.
نورائیچ لالاانگ یکی از وکلای یینگلوک شیناواترا نیز گفت که وی در کمیسیون به طور مختصر از خود دفاع کرد و در بیانیه ای تاکید کرده است که با اجرای طرح یارانه برنج که به صورت شفاف اجرا شده قصد کمک به کشاورزان را داشته است.
کمیسیون ملی مبارزه با فساد تایلند یینگلوک را متهم به سهل انگاری و قصور در انجام وظیفه در ارتباط با اجرای طرح یارانه برنج کرده است.
این کمیسیون تاکید دارد نخست وزیر تایلند به هشدارهای داده شده در ارتباط با خرید برنج از کشاورزان و پرداخت یارانه به آن ها که فساد ایجاد کرده و به کشور زیان زده توجه نکرده است.
در صورت اثبات سهل انگاری نخست وزیر موقت تایلند در این پرونده ، وی شکست را در برابر پرونده های حقوقی گشوده شده خواهد پذیرفت و این می تواند به حذف یینگلوک از نخست وزیری و پنج سال محرومیت وی از فعالیت های سیاسی منجر شود.
پرداخت یارانه برای خرید برنج از برنجکاران تایلندی بخشی از سیاست های دولت کنونی بود که با ناکامی دولت در به نتیجه رساندن این برنامه مواجه شد و خشم کشاورزان را برانگیخت.
براساس این طرح دولت تایلند برنج کشاورزان را با مبلغی بیشتر از قیمت بازار خریداری می کرد. اجرای این برنامه اکنون دولت را دچار چالش کرده و خشم مخالفان سیاسی را هم برانگیخته است.
مخالفان اجرای این طرح ادعا می کنند طرح یارانه برنج برای جذب آرای روستاییان اجرا شده و ضمن ترویج فساد در تایلند، ضربه سنگینی به صنعت تولید برنج این کشور وارد کرده است.
آساق**1611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن