تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات جاده ای 9 درصد کاهش داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردارمومنی: تصادفات جاده ای 9 درصد کاهش داشته است قم - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: تصادفات جاده ای از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 9 درصد نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است.


به گزارش ایرنا ، سردار ˈ اسکندر مومنی ˈ روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دراستان قم در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته تا امروز شش درصد سفرها افزایش داشته اما تصادفات 9 درصد کاهش را نشان می دهد.
وی گفت: دردور اول سفرها نیز نسبت به مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش تصادفات و تلفات داشته ایم.
مومنی گفت: البته در استان های خوزستان ، خراسان جنوبی و لرستان تصادفات افزایش یافته که لازم است مسوولان این مناطق تمهیدات لازم را برای کاهش تصادفات بیندیشند.
وی ابراز امیدواری کرد که امسال با همکار مردم با پلیس سال کم حادثه ای سپری کنیم.
وی گفت: طی چند سال اخیر با همکاری مردم و تلاش دست اندرکاران توانسته ایم هرساله شاهد کاهش سوانح باشیم.
مومنی افزود: دراین راستا سال گذشته تعداد تلفات جاده ای به 18 هزار نفر رسید که نسبت به سال ماقبل آن 10 هزار نفر کاهش را نشان می دهد.
وی درادامه با بیان اینکه درتمام نقاط کشور پلیس و تمام دستگاه های مرتبط حضور فعالی دارند از رانندگان خواست در دور دوم سفرها نکات ایمنی را رعایت کنند.
وی با اشاره به بارش باران در روزهای پایانی هفته و بارش برف در نقاط کوهستانی کشور از رانندگان خواست سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را جدی بگیرند.
وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال سه مقطع بارش برف و باران داشته ایم گفت: از این رو طرح زمستانی نیز هنوز ادامه دارد و رانندگان در محورهای کوهستانی ،زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی را به همراه داشته باشند.
مومنی گفت: طرح نوروزی تا 17 فروردین ماه سال جاری با حضور پلیس و سایر نیروها امدادی ادامه دارد تا مردم سفری سالم داشته باشند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور درادامه از مردم درخواست کرد که رفتارهای پر خطر رانندگان اتوبوس های بین شهری را با سامانه پیامک 110 و 120 گزارش دهند و همچنین ازاین طریق می توانند از رانندگانی که قوانین رانندگی را رعایت کرده اند نیز تشکر نمایند.
وی افزود: در مراحل بعدی این سامانه پیامک برای سایر رانندگان وسایل نقلیه عمومی نیز فعال خواهد شد.
وی افزود: این طرح در راستای نظارت همگانی مردم ایجاد شده است.
مومنی درادامه با اشاره به اینکه قم راه عبوری بسیاری از استان های جنوب و غرب کشور است ، اظهار داشت: دراین راستا جاده های قم یکی از شلوغ ترین محورهای مواصلاتی کشور است لذا وظیفه ما وچندان است.
7406/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن