تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814609486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتبال پدیده مشهد گهر دورود را گل باران کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی
تیم فوتبال پدیده مشهد گهر دورود را گل باران کرد
مشهد - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پدیده مشهد در یک مسابقه حساس توانست میهمانش گهردورود را با نتیجه پنج بر صفر شکست داده و این تیم را با شکست بدرقه کند.



به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه فوتبال تیم های پدیده مشهد و گهر دورود که در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان عصر یکشنبه در مشهد برگزار شد با نتیجه پر گل پنج بر صفر به نفع تیم میهمان پایان یافت. اکبر میثاقیان که برای صعود مستقیم به لیگ برتر فوتبال کشور به سه امتیازاین مسابقه نیاز داشت از همان ابتدا تیمش را به قصد برد به میدان فرستاد تا بازیکنان پدیده یکی پس از دیگری گل های صعود به لیگ برتر را وارد تیم سقوط کرده گهر دورود کنند. شاگردان میثاقیان در این مسابقه توانستند با استفاده از تساوی به دست آمده برای سیاه جامگان مشهد، جدی ترین رقیبشان در راه صعود به لیگ برتر با پیروزی پنج بر صفر خودشان را به صدر جدول گروه الف لیگ دسته یک فوتبال کشور برسانند. تیم فوتبال پدیده در حال حاضر با 43 امتیاز در صدر جدول گروه الف لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و سیاه جامگان نیز با 42 امتیاز در جایگاه دوم لیگ ایستاده است. مسابقه بین تیم های پدیده مشهد و گهر دورود عصر یکشنبه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد.


۱۳۹۳/۱/۱۱ - ۱۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن