تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814931128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروزي مقابل بهمن شيراز تيم فوتبال پيام مشهد را به صعود اميدوارتر مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی هاشمي در گفتگو با مهر:
پيروزي مقابل بهمن شيراز تيم فوتبال پيام مشهد را به صعود اميدوارتر مي‌كند
مشهد - خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتبال پيام وحدت مشهد با اشاره به مسابقه تيمش در مقابل بهمن شيراز اظهار كرد: پيروزي در مقابل بهمن شيراز تيم ما را براي قرار گرفتن در رتبه دوم جدول و مدعيان صعود به ليگ بالاتر اميدوارتر مي كند.



علي هاشمي در گفتگو  با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقه عصر دو شنبه پيام وحدت مشهد در مقابل تيم فوتبال بهمن شيراز گفت: تيم بهمن شيراز در حال حاضر در جدول ليگ دسته دو فوتبال كشور در همسايگي تيم پيام است و تيم پيام مشهد در رده ششم و تيم بهمن در رده هفتم جدول قرار دارد. وي افزود: در صورتي كه تيم پيام بتواند بهمن شيراز را مغلوب كند و مسابقه بعدي اش را ببرد خواهد توانست به عنوان تيم دوم گروه براي صعود به ليگ بالاتر رقابت كند. هاشمي با اشاره به بازي عقب افتاده تيمش با تيم سپيد رود رشت گفت: برد در مقابل سپيد رود شانس ما را براي صعود افزايش خواهد داد. وي گفت: طبق برنامه اي كه از طرف فدراسيون فوتبال اعلام شده مسابقه عقب افتاده ما با سپيد رود رشد روز 9 فروردين ماه 93 برگزار خواهد شد. سرمربي تيم فوتبال پيام وحدت مشهد همچنين به امادگي تيمش براي انجام يك مسابقه خوب در مقابل بهمن شيراز اشاره و اظهار كرد: بازيكن مصدوم نداريم و همه بچه ها آماده يك برد شيرين داخل خانه هستند. مسابقه تيم هاي فوتبال پيام وحدت مشهد و بهمن شيراز ساعت 14:45 دقيقه دوشنبه 26 اسفند ماه در مجموعه تختي مشهد برگزار خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن