تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی ضعیف تیم فوتبال آلمان در دیدار دوستانه مقابل شیلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیروزی ضعیف تیم فوتبال آلمان در دیدار دوستانه مقابل شیلی برلین- ایرنا- بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان در حالی چهارشنبه شب در یک دیدار دوستانه با نتیجه ضعیف یک بر صفر بر شیلی غلبه کردند که در صورت دقت بیشتر مهاجمان تیم ملی شیلی، این بازی می توانست به یک شکست خانگی سنگین برای ژرمن ها تبدیل شود.


به گزارش ایرنا در این دیدار دوستانه که به میزبانی آلمان و در شهر اشتوتگارت برگزار شد، آلمانی ها به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در برزیل، در یک بازی پر انتقاد با تک گل ماریو گودزه هافبک نفوذی خود که در دقیقه 16 نیمه نخست بازی به ثمر رسید، با پیروزی زمین را ترک کردند.
یوآخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بعد از نواخته شدن سوت پایان بازی در واکنش به نمایش ضعیف و پراشتباه بازیکنان خود، گفت: شیلی در این بازی بسیار قوی ظاهر شد و بازیکنان این تیم از نظر دوندگی و پیاده کردن تاکتیک های تیمی و خلاقیت های فردی عالی بودند.
لو با عصبانیت از اینکه بازیکنانش در طول بازی بسیاری از فرصت ها را از دست داده و نتوانستند بر تیم حریف فشار آوردند، گفت: بازیکنان خط میانی تیم ملی آلمان که نقطه قوت تیم هستند برخلاف انتظار در اداره بازی چندان موفق نبودند.
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با هشدار به برخی بازیکنان کم کار تیم، گفت: تعدادی از بازیکنان برای حضور در ترکیب ثابت تیم هنوز کار زیادی دارند و اگر به همین روش ادامه دهند فرصت بازی در برزیل را از دست خواهند داد.
یوآخیم لو خاطرنشان کرد: درهای تیم ملی برای بازیکنان جدید تا زمان آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل همچنان باز خواهد بود.
سرمربی آلمان بار دیگر با اشاره به نمایش زیبای بازیکنان تیم فوتبال شیلی، پیش بینی کرد که تیم های راه یافته به مرحله نهایی برزیل از منطقه آمریکای جنوبی بازیهای خوبی از خود ارائه دهند زیرا به شرایط آب و هوایی محل برگزاری مسابقات عادت دارند.
فیلیپ لام، کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان نیز با انتقاد از نمایش ضعیف یاران خود در مقابل شیلی، پیروزی در برابر این تیم را شانسی دانست و گفت: برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی برزیل هنوز کار زیادی در پیش داریم.
وی تأکید کرد: به تماشاگرانی که به خاطر نمایش ضعیف تیم ملی آلمان بازیکنان را مورد انتقاد خود قرار دادند، حق می دهم اما باید بگویم ما همیشه خود را برای مسابقات جهانی خوب آماده کرده ایم و علاقه مندان نباید از این بابت نگران باشند.
آلمان در گروه 7 از مرحله نهایی رقابت های جام جهانی فوتبال در برزیل با تیم آمریکا، غنا و پرتغال هم گروه است.
اروپام**2051**1701**1504
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن