تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821213688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران نوروزی در خریدهای الکترونیکی دقت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسافران نوروزی در خریدهای الکترونیکی دقت کنند سنندج - ایرنا - رییس پلیس فتای کردستان گفت: مسافران نوروزی با چک کردن موجودی حساب خود باید مراقب سودجویانی که به فکر سوء استفاده از چنین موقعیت هایی هستند، باشند.


فرامرز شاکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم نباید به هیچ وجه اطلاعات حساب های شخصی خود را در اختیار افراد غیر قرار دهند.
وی با بیان اینکه افراد باید به صورت روزانه موجودی حساب های بانکی خود را کنترل کنند گفت: کنترل حساب ها به صورت دوره ای به افراد این امکان را می دهد که در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده سریعاً از آن مطلع شوند.
وی با تاکید بر تغییر دوره ای رمزهای بانکی گفت: از اعدادی مانند شماره شناسنامه، سال تولد و یا سایر اعدادی که قابل حدس زدن باشد، نباید به عنوان کد رمز کارت های شخصی استفاده کرد.
وی افزود: در هنگام استفاده از عابر بانک ها در این ایام مردم دقت کنند روی عابر بانک تجهیزات مشکوک و اضافی نصب نشده باشد.
شاکری از کابران خواست بر روی دستگاه های الکترونیکی و تبلت ها نیز برنامه های کاربردی و مفیدی نصب کنند، تا در صورت گم شدن یا سرقت بتوان آن را شناسایی و پیدا کرد.
وی با بیان اینکه کلاهبرداری ها و اخاذی ها از طریق فضای سایبری افزایش یافته است از مردم خواست بیشتر مواظب باشند و توصیه های پلیس فتا را جدی بگیرند.ک/3
533/7354
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن