تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه گرامیداشت 12 فرودین ماه در حرم رضوی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ویژه برنامه گرامیداشت 12 فرودین ماه در حرم رضوی برگزار می شود مشهد - ایرنا - معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت 12 فروردین؛ روز جمهوری اسلامی در حرم مطهر رضوی خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید جلال حسینیˈ گفت: این ویژه برنامه 11 فرودین ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت 19:45 تا 22 امشب با حضور عموم زائران در رواق بزرگ امام خمینی (ره) آغاز می شود.
وی افزود : حجت الاسلام و المسلمین ˈسید حسین حسینی قمیˈ ، سخنران ویژه برنامه گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در حرم مطهر رضوی است .
حسینی با بیان اینکه حرم مطهر رضوی در این ایام میزبان میلیون ها زائر از اقصی نقاط ایران اسلامی است، گفت: ایام نوروز فرصت مغتنمی است تا زائران در حریم قدسی عالم آل محمد(ص) به کسب معرفت و بهره مندی از دریای بیکران اندیشه و عرفان اسلامی مشغول شوند و به واسطه حضور در جوار منبع فیض و نور، آمادگی دریافت حقایق را دارند.
وی افزود: از این رو سلسله جلسات سخنرانی و بیان معارف در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برای عموم زائران تدارک دیده شده است.
7489/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن