تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیون از ابزار هنر در تبلیغ غفلت نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روحانیون از ابزار هنر در تبلیغ غفلت نکنند قم - ایرنا - تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: روحانیان باید ضمن بهره گیری از برنامه های سنتی مانند منبر، روضه خوانی و غیره از وسایل هنری، تجسمی و بصری نیز برای پیشبرد اهداف اسلام ناب، تبیین معارف اهل بیت (ع) و آموزه های انقلاب اسلامی بهره بگیرد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه (س) حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد حسن رحیمیانˈ روز یکشنبه در بازدید از شهرک معارفی آستان مقدس قم اظهار کرد: امروز به شدت نیازمند چنین برنامه هایی برای تقابل با تهاجم فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان هستیم چرا که این قشر بیشتر مورد تهاجم دشمن قرار می گیرد.
وی افزود: شهرک معارفی گام بسیار مؤثر، ارزنده و جذابی است و امیدواریم با استفاده از تجربیات گذشته و حال شاهد شکوفایی بیشتر چنین برنامه ها و فعالیت هایی از سوی آستان های مقدس، اماکن مذهبی و سایر دستگاه های فرهنگی کشور باشیم.
وی برپایی شهرک معارفی را کاری ارزشمند از سوی آستان مقدس مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) دانست و گفت: امیدواریم سایر دستگاه های فرهنگی همانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که باید برای ارشاد مردم و ترویج معارف اسلام حرکت کنند با بهر ه گیری، پشتیبانی و الگوگیری از چنین ظرفیت ها و برنامه هایی در آینده گام های مؤثر و فراگیری برای خدمت به اسلام، انقلاب و معارف دین بردارند.
رحیمیان ضمن سپاسگزاری و قدردانی از مسوولان آستان مقدس حضرت معصومه (س) برای برپایی شهرک معارفی بیان کرد: بنده از این حرکت بسیار خرسنده هستم و به تمام افرادی که فکر، اندیشه و اجرای این کار را داشتند تبریک عرض می کنم.
نمایشگاه ˈشهرک معارفیˈ تا 13 فروردین ماه جاری از ساعت 10 تا 14:30 و 17 الی 21:30 در شبستان حضرت نجمه خاتون (س) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در خیابان آیت الله مرعشی نجفی (ره) به صورت رایگان برای بازدید عموم دایر است. ک/1
7406/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن