تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صداقت در سیاست و جلب رضایت مردم مهمترین شرط خدمت در نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صداقت در سیاست و جلب رضایت مردم مهمترین شرط خدمت در نظام است میانه ، تبریز - ایرنا - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: صداقت در سیاست و جلب رضایت مردم مهمترین شرط خدمت در جمهوری اسلامی است.


ˈسید بهلول حسینیˈ در جلسه شورای اداری این شهرستان، کوتاهی در انجام وظایف را دارای پیامد بد از سوی مردم عنوان کرد.
وی برخورداری از دو نماینده مجلس در شهرستان میانه را یک نعمت خواند و بر همکاری هرچه بیشتر دو نماینده برای پیگیری مسایل و مشکلات شهرستان تاکید کرد.
دیگر نماینده مردم میانه در خانه ملت نیز دلیل نامگذاری سال جدید توسط رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را اهمیت اقتصاد و فرهنگ در جامعه عنوان کرد.
ˈمحمدعلی مددیˈ با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و تلاش برای تحقق اهداف جامعه اسلامی، ابراز امیدواری کرد: سازمان ها در سال جدید بتوانند با برنامه ریزی مدون و عمل به فرمایشات رهبری و تکیه بر توان داخلی اقتصاد مقاومتی را نهادینه کرده و بعد فرهنگ در جامعه را تقویت کنند.
رییس شورای اسلامی میانه نیز در این جلسه باور قلبی به جهاد را لازمه مدیران برای مدیریت جهادی خواند و گفت: امیدواریم با مدیریت جهادی، همت و تلاش فرماندار، نمایندگان و حمایت مردم مشکلات و معضلات شهرستان میانه در سال جاری حل شود.
بهمن نعمت زاده در مورد پروژه اطراف امامزاده اسماعیل(ع) از شروع به کار شرکت مربوطه از 24 فروردین امسال خبر داد.
587/7231/ 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن