تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821209038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلب رضایت حداکثری مردم باید دغدغه اصلی مسوولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جلب رضایت حداکثری مردم باید دغدغه اصلی مسوولان باشد تویسرکان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: جلب رضایت حداکثری مردم با خدمات رسانی گسترده و دفاع از حقوق آنها باید دغدغه و هدف اصلی مسوولان دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف باشد.


سید مهرداد موسوی روز جمعه در حاشیه بهره برداری از طرح 42 واحدی مسکن مهر شاهد تویسرکان در گفت و گو با ایرنا افزود: مسوولان باید خود را در برابر مطالبات به حق مردم پاسخگو بدانند و به رغم وجود مشکلاتی مانند کمبود اعتبارات مالی و نیروی انسانی از حقوق مردم با تمام توان دفاع کنند.
وی با اشاره به افتتاح مسکن مهر شاهد تویسرکان به عنوان یک حرکت اجرایی مفید و اثر بخش اضافه کرد: مراحل اجرایی این طرح از سال 89 آغاز شده و در مجموع از چهار هزار و 718 متر مربع زیر بنا برخوردار است.
موسوی ادامه داد: تسهیلات اختصتص یافته به هر یک از واحدهای مسکونی این طرح 220 میلیون ریال است که به طور مجموع 17 میلیارد ریال برای احداث این مجموعه هزینه شده است.
وی خواستار تعامل و هم افزایی دستگاه های مختلف اجرایی با نگاهی فرابخشی در جهت خدمات رسانی به مردم شد و تاکید کرد: مسوولان باید در یک نگاه مشترک مدیریتی و اجرایی پیشرفت و توسعه همه بخش های شهرستان را مد نظر داشته باشند.
7531/551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن