تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815256823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير ارشاد بر ديپلماسي فرهنگي تاکيد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵ب.ظ)
وزير ارشاد بر ديپلماسي فرهنگي تاکيد کرد علي مرادخاني، معاون امور هنري به همراه مديران مجموعه معاونت، ديروز شنبه 9 فروردين با علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج؛ علي مرادخاني در اين ديدار نوروزي ضمن ارائه گزارشي از برنامه‌هاي مورد نظر مديران هنرهاي نمايشي، تجسمي و موسيقي براي سال جديد، بر توجه هرچه بيش‌تر به نام‌گذاري سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبري و مبحث ديپلماسي فرهنگي تاکيد کرد. برنامه‌ريزي براي اعزام گروه‌هاي موسيقي به کشورهاي اروپايي و آسيايي، برقراري ارتباط با مسئولان فرهنگي کشورهاي مختلف براي اجراي آثار گروه‌هاي تئاتر ايراني در آن کشورها و حضور هنرمندان آن‌ها در جشنواره‌هاي ايران و حضور فعال هنرمندان تجسمي در حراجي‌هاي معتبر جهان از جمله برنامه‌هاي مطرح شده در اين ديدار بود.
در اين ديدار نوروزي همچنين به بخشي از برنامه‌هاي مورد نظر معاونت امور هنري براي حرکت در جهت برنامه کلان فرهنگي دولت در خصوص اقتصاد هنر و ديپلماسي فرهنگي اشاره شد. وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز پس از شنيدن بخشي از برنامه‌هاي مديران معاونت هنري، برقراري ارتباط موثر با سفيران کشورهاي حاضر در ايران را بسيار مهم دانست.
علي جنتي دعوت از سفيران کشورهاي مختلف براي حضور در برنامه‌هاي گوناگون فرهنگي را يکي از راه‌هايي دانست که زمينه‌ساز ارتباط بيش‌تر اهالي فرهنگ و هنر ايران با مديران و هنرمندان ديگر کشورهاي جهان خواهد شد.
او همچنين گسترش ديپلماسي فرهنگي با نهادهاي مرتبط و رايزنان فرهنگي سفارتخانه‌هاي جمهوري اسلامي ايران در ديگر کشورها را يکي از راه‌هاي اثرگذار در جهت استفاده هرچه بهتر از اين ظرفيت عنوان کرد و خواستار برقراري ارتباط مسئولان با اين مراکز شد.
مجيد ملانوروزي (مديرکل هنرهاي تجسمي)، پيروز ارجمند (مديرکل دفتر موسيقي)، حسين طاهري (مديرکل هنرهاي نمايشي)، محمدتقي شريفي قادري (مديرکل دفتر آموزش و توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري)، حميد قبادي (مدير کارگروه سامان‌دهي مد و لباس)، سيدعباس عظيمي (مدير موسسه هنرمندان پيشکسوت)، مهدي افضلي (مدير موسسه توسعه هنرهاي معاصر)، اکبر تشکري‌نيا (مشاور معاون امور هنري)، سيدعباس سجادي (مديرعامل بنياد آفرينش‌هاي هنري نياوران)، محمد خوشرو (مشاور معاون وزير)، ندا انتظامي (مدير روابط عمومي معاونت امور هنري)، حسن عرب‌سرخي (مدير حراست معاونت هنري) از جمله مديراني بودند که مرادخاني را در اين ديدار همراهي کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن