تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814983199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل فرهنگ مازندران از رسانه های الکترونیکی در معرفی جاذبه های گردشگری تقدیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل فرهنگ مازندران از رسانه های الکترونیکی در معرفی جاذبه های گردشگری تقدیر کرد ساری-ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تلاش رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در انعکاس فعالیت ها و برنامه های نوروزی دولت و خدمات سفر و معرفی جاذبه های گردشگری استان ستودنی است.


حجت الاسلام ˈ عباسعلی ابراهیمی ˈ روز یکشنبه در گزارشی به خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود: اصحاب رسانه استان تاکنون در پوشش خبری رویدادهای نوروزی به منظور افزایش آگاهی جامعه تلاش صادقانه ای داشته اند و نقش شان بسیار پررنگ است.
وی افزود: رسانه ها با رویکرد اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و اطلاعات نقش پایه ای در روند تحولات جامعه داشته و در این زمینه تاثیر مفید و سازنده ای در توسعه و پیشرفت استان دارند.
معاون فرهنگی ستاد خدمات سفر مازندران افزود: اگر ابزار و موفقیت های رسانه ای در راستای اعتلا و تقویت بنیه اعتقادی جامعه و ترویج نشاط سالم و سازنده استفاده شود به طور یقین آن جامعه رستگار خواهد ماند.
وی اضافه کرد: رسانه ها نقش بی بدلیلی در رشد و ارتقای گردشگری استان مازندران دارند و امسال نیز در انعکاس سفرهای نوروزی جایگاه گردشگری استان را بیش از گذشته در کشور مطرح کردند.
ابراهیمی تاکید کرد: شکوفایی استان مازندران در عرضه میراث فرهنگی و گردشگری به شدت نیازمند همکاری و پیشتیبانی رسانه ها برای معرفی داشته های غنی این دیار است.
وی به جایگاه برجسته رسانه ها در جریان سازی سازنده اشاره کرد وگفت : توجه به جایگاه خبرنگاران و رسانه ها در کمک به حل مشکلات مردم و بیان توانمندی ها بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.
باتوجه به اینکه استان مازندران در تمامی روزهای سال به ویژه تعطیلات نوروزی بیشترین مسافران و گردشگران را جذب می کند با شکل گیری ستاد دائمی اجرایی خدمات سفر استان ، خبرنگاران رسانه های گروهی به ویژه خبرگزاری ها عضو دائمی این ستاد هستند.
هزمان با آغاز به کار ستاد اجرایی خذمات سفر مازندران ویژه نوروز خبرنگاران خبرگزاری های استان نیز حضور پررنگی در انعکاس اخبار 9 گانه کمیته و معرفی جاذبه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارند.ک/3
2585/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن