تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران استانی از ستاد نوروزی شهرستان دماوند بازدید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیران استانی از ستاد نوروزی شهرستان دماوند بازدید کردند دماوند- ایرنا – مشاور و مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران و مدیرکل میرات فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، از ستاد نوروزی شهرستان دماوند بازدید کردند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محمدعلی عرفان منش و رجبعلی خسروآبادی، حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی، ناصر محمودی فرد فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و مسوولان شهرستان دماوند با حضور در ستاد اسکان نوروزی شهرستان دماوند، از غرفه های ستاد و نحوه فعالیت های آن بازدید و با فعالان ستاد خدمات سفر نوروزی گفت وگو کردند.
عرفان منش در این بازدید با اشاره به لزوم تقویت برخی موارد در محورهای پرتردد هراز و فیروزکوه به ایرنا گفت: برخی نکات قابل بررسی در این بازدیدها مشاهده شد که نیازمند بازنگری و توجه بیشتر است و چون دولت تدبیر امید تقویت و اصلاح ساختاری برنامه ها را مدنظر دارد، بطورحتم در جهت اصلاح آنها اقدام خواهد شد.
خسروآبادی نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت شرق استان تهران در جذب توریست و حضور گردشگران گفت: سیاست دولت تدبیر و امید تداوم بخشیدن به فعالیت ستادهای خدمات سفر است که این روند باید نه فقط در ایام تعطیلات نوروزی، بلکه در تمامی طول سال فعال بوده و خدمات لازم را به زائران و مسافران ارائه کند.
این هیات در ابتدا از غرفه های اداره اوقاف بازدید کرده و سپس با مسوولان غرفه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان، امداد خودرو و ارائه خدمات رایگان فنی به خودروهای عبوری، غرفه های نماز، اسکان موقت مسافران، نمایشگاه کودکان و چادرهای اقامت موقت هلال احمر شهرستان دماوند بازدید کردند.
گروه بازدید کننده همچنین با حضور در پایگاه پلیس راه محور دماوند به فیروزکوه با سرهنگ حمید رنجبر رییس پلیس راه این محور در باره میزان افزایش سفر در این محور و آمار تصادفات و خدمات دهی این یگان گفت وگو کردند.
سرهنگ رنجبر در این گفت وگو با اشاره به افزایش آمار سفر در سال 93 نسبت به سال 92 گفت: میزان تردد خودروهای عبوری نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر شده و خوشبختانه آمار تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی بسیار کمتر از سال گذشته بوده است.
رییس جمعیت هلال احمر، رییس شورای اسلامی شهر دماوند، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان، شهردار دماوند و جمعی ازمدیران و مسوولان شهرستان دماوند در این مراسم حضور داشتند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن