تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815323810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست سمنان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت : اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست.


به گزارش روابط عمومی این اداره کل ˈسید حسن میرعمادˈ روز یکشنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل به مناسبت آغاز سال جدید با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری گفت: با نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری مسئولیت سنگینی برای ما مسئولان ،همکاران و آحاد جامعه به وجود آمده است و عزم ملی و مدیریت جهادی اقتصاد و فرهنگ را می سازد.
وی گفت: با تعیین نقشه راه و وحدت مردم و مسئولان می توان کارهای بزرگی در استان سمنان که ظرفیت بالای اقتصادی و اجتماعی دارد می توان انجام داد.
میرعماد افزود: اکنون نیز ما می توانیم هم چون دوران 8 سال دفاع مقدس با همان عزم و مدیریت برای اقتصادمان در راستای سیاستهای سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور در استان سمنان برای جنگلها، مراتع و آبخیزداری برنامه ریزی کنیم.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه سیاست های اقتصادی سیاست های کلان است که بخشی از آن از سوی مجلس و بخشی نیز از سوی هیات دولت تعیین می شود، اظهار کرد: در تدوین برنامه های اقتصادی، سال 93 اقتصاد مقاومتی پررنگ تر دیده می شود.
میرعماد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که در برابر تحریم ها و تهدیدات خدشه ای به آن وارد نشود
میرعماد گفت:این بحث فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری هشداری است که باید حرکت فرهنگی اصیل،اسلامی،انقلابی و ولایی در جامعه راه بیفتد و این تکلیف سنگینی است بر دوش مومنین ،مسلمانان و فرهیختگانی که احساس وظیفه می کنند.
میرعماد با گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: دراین روز همه پرسی تغییر رژیم شاهنشاهی دوهزار و پانصد ساله انجام شد که نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است .
وی با بیان اینکه حکومت اسلامی پس از قرن ها بدست فرزند بزرگوار ائمه اطهار(ع) امام راحل شکل گرفت تصریح کرد: این موضوع یکی از نقاط عطف مهم در تاریخ اسلام و در تاریخ کشور عزیز ایران است که بعد از قرن ها با دور اندیشی و بلند نظری امام راحل شکل گرفت.
میرعماد با اشاره به این نکته که امام راحل در انتخاب جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر هیچ تفکری قرار نگرفت گفت: جمهوری اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی نه بایک کلمه کم ونه با یک کلمه زیاد به دست آمد.
سید حسن میرعماد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با توجه به اینکه در آستانه 13 فروردین روز طبیعت و طبیعت گردی است لازم است فرهنگ حراست از این منابع خدادادی در جامعه نهادینه شود.
میرعماد به 13 فرودین روز طبیعت و طبیعت گردی اشاره و خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه دوم نیز شب بعد از این روز است باید حرمت ایام فاطمیه را نگه بداریم و لازم است در روز طبیعت بر نگه داشتن منابع طبیعی که موهبت الهی است کوشا باشیم.
وی تصریح کرد: مردم و دوستداران منابع طبیعی می توانند به منظور حفاظت از عرصه های منابع طبیعی استان در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، چرای غیرمجاز، حریق در مراتع و یا قطع و شکستن درختان با شماره تلفنهای09696و 1504به طور شبانه روز تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از همه شهروندان و گردشگران خصوصا مسافران نوروزی خواست که در صورت نیاز به ایجاد آتش در طبیعت نکات ایمنی را رعایت کرده و از شکستن شاخه درختان وبوته های مراتع جدا خودداری کنند.ک/1
608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن