تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814742311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر کل حزب «مجلس وحدت مسلمین پاکستان»: مردم پاکستان نگران همکاری کشورشان با عربستان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر کل حزب «مجلس وحدت مسلمین پاکستان»:
مردم پاکستان نگران همکاری کشورشان با عربستان هستند
«راجا ناصر عباس جعفری» دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به نگرانی مردم نسبت به همکاری کشورشان با عربستان و بحرین، تصریح کرد که پاکستان بر اثر سیاست‌های غلط در حال بازگشت به دهه 80 است.

خبرگزاری فارس: مردم پاکستان نگران همکاری کشورشان با عربستان هستند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین گفت: بر اثر عملکرد نادرست «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان، کشور در حال بازگشت به دهه 80 است. وی که با خبرنگاران در منطقه «اسکردو» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: سیاست داخلی و خارجی فعلی پاکستان به نفع این کشور نیست. دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین با اعتراض شدید نسبت به امضای قرارداد‌های همکاری بین پاکستان و عربستان و همچنین بحرین عنوان کرد: مردم نسبت به همکاری کشورشان با عربستان و بحرین نگران هستند. علامه جعفری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نقشه برخی گروه‌های دولتی که با شعله ور ساختن جنگ فرقه‌ای به دنبال کسب قدرت بیشتر هستند برای مردم برملا شده است. راجا ناصر عباس جعفری افزود: یک لابی ویژه، مردم «گیلگت و بلتستان» را از حقوق خود محروم کرده که دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد. انتهای پیام/.

93/01/10 - 10:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن