تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814734465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه باید با پرهیز ازعیب جویی حامی وپشتیبان تیم ملی فوتبال کشور باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همه باید با پرهیز ازعیب جویی حامی وپشتیبان تیم ملی فوتبال کشور باشیم تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران از همه رسانه ها و هنرمندان درخواست کرد در شرایط فعلی از عیب جویی تیم ملی فوتبال کشور خودداری کنند و حامی و پشتیبان اعضای تیم ملی باشند تا زمینه موفقیت آنها فراهم شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعیسی فرهادیˈ شنبه شب در آیین افتتاح باشگاه هواداران تیم های ملی در برج میلاد تهران، افزود: هنرمندان، نویسندگان، نخبگان و رسانه ها باید با اتکا به داشته ها و توانمندی های موجود تلاش کنند تا زمینه حمایت و پشتیبانی از تیم ملی فراهم شود.
وی تقویت روحیه و عرق ملی را راهکاری مناسب برای ایجاد وحدت ملی به منظور حمایت از اعضای تیم ملی فوتبال اعلام کرد و گفت: بزرگ نمایی عیبهای تیم ملی فوتبال، موجب می شود تا مردم نسبت به افتخارآفرینی آنان دلسرد و بی تفاوت شوند.
فرهادی با اشاره به اینکه دشمنان در صدد کم رنگ کردن ارزشهای دینی همچون عزت، غرور و عرق ملت ایران هستند، اظهار کرد: با همدلی، وحدت و همراهی می توانیم در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم و به توفیقات فراوانی دست یابیم.
رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این آیین، حضور تیم ملی فوتبال ایران اسلامی در مسابقات جام جهانی را رویدادی مهم اعلام کرد.
ˈحسن نجفی سولاریˈ با اشاره به اینکه سایت www.jam2014.ir برای حمایت و اعلام وفاداری به تیم ملی فوتبال کشور ایجاد شده است، اظهار کرد: ایرانیان صرف نظر از قومیت، مذهب، سن و جنسیت باید طرفدار و حامی تیم ملی فوتبال ایران اسلامی باشند .
وی اظهار امیدواری کرد راه اندازی شبکه اجتماعی جام جهانی فوتبال 2014 به عنوان حامی تیم ملی فوتبال کشور بتواند زمینه حمایت و پشتیبانی از تیم ملی را فراهم آورد.
نجفی، فرهنگ را محور تمامی فعالیت ها در بخش های مختلف دانست و اظهار کرد: اقتصاد و سیاست زیر چتر فرهنگ قرار دارند و تمامی لایه های زندگی از فرهنگ سرچشمه می گیرد.
تهرام/519/1109/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن