تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد 45 هزار خودرو در مواقع پرتردد از محور هراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۶:۱۴ب.ظ)
وزير راه و شهرسازي خبرداد: تردد 45 هزار خودرو در مواقع پرتردد از محور هراز وزير راه و شهرسازي گفت: محور 154 کيلومتري هراز در دو استان تهران و مازنداران قرار دارد و براي افزايش ظرفيت آن بايد 19 تونل به طول 12 هزار و 700 متر در اين جاده پر تردد کشور احداث شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي که به همراه معاون اول رئيس جمهوري از محور هراز بازديد مي کرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه محور هراز از محورهاي تاريخي کشور و مورد توجه مردم براي رسيدن به شمال است، گفت: جاده هراز يکي از محورهاي پر تردد کشور است و درصدد هستيم که با تعريض اين جاده ظرفيت آن را به 50 درصد افزايش دهيم.
وزير راه و شهرسازي بيان داشت: محور 154 کيلومتري هراز در دو استان تهران و مازنداران قرار دارد و براي افزايش ظرفيت آن بايد 19 تونل به طول 12 هزار و 700 متر در اين جاده پر تردد کشور احداث شود.
وي افزود: سرعت مورد نظر تردد در طراحي اوليه جاده هراز حدود 50 کيلومتر در ساعت است که با افزايش ظرفيت اين جاده، سرعت حرکت خودروها در اين محور 80 کيلومتر و شيب 9 درصدي آن به شش درصد کاهش مي يابد.
آخوندي اظهار داشت: سعي مي‌شود جاده هراز در سال 94 به طور کامل تکميل شود و تعريض محور فيروزکوه نيز امسال به پايان برسد.
وي خاطر نشان کرد: با افزايش ظرفيت اين دو محور مهم کشور، ميزان سهولت دسترسي، ايمني و سرعت حرکت از تهران به سمت استان مازندران افزايش مي يابد و با احداث دو کمربندي شمالي و جنوبي از منطقه پرديس، دسترسي از طريق آزادراه به جاده هاي هزار و فيروزکوه برقرار مي شود.
وزير راه و شهرسازي تصريح کرد: براي دسترسي به آزادراهي ادامه پرديس به محورهاي شمالي فيروزکوه و هراز و همچنين افزايش ظرفيت محور هراز در مجموع به 10 هزار ميليارد ريال اعتبار نياز است و اميدوار هستيم که بتوانيم با فروش اوراق مشارکت و ديگر منابع اعتباري اين هزينه تامين شود.
آخوندي تاکيد کرد: تعريض جاده هراز در گذشته به عهده اداره کل راه و شهرسازي استان مازندران بوده است که در ماه‌هاي پاياني سال 92 به شرکت ساخت به عنوان پروژه ملي تفويض شد.
وزير راه و شهرسازي در بخش ديگري از سخنانش از افزايش6.5 درصدي سفرهاي نوروزي خبر داد و گفت: از ابتداي زمان سفرهاي نوروزي در 25 اسفند تاکنون 77 ميليون تردد در جاده‌هاي کشور ثبت شده است و همه دستگاه‌ها از جمله راهداري، پليس، وزارت بهداشت و هلال احمر تلاش مي‌کنند تا شهروندان سفر ايمني داشته باشند.
وي افزود: در بخش هوايي15 هزار پرواز صورت گرفته است ودر بخش ريلي تاکنون يک ميليون نفر مسافرجا‌به جا شده ا‌ند و در مجموع در همه بخش‌هاي حمل ونقلي افزايش ظرفيت داشته‌ايم.
آخوندي در پايان سخنانش بر ارائه کامل آمار سفرهاي نوروزي در پايان سفرها تاکيد کرد.
گفتني است، وزير راه و شهرسازي امروز شنبه همراه معاون اول رئيس جمهور، رئيس سازمان راهداري و مديران استاني از عمليات اجرايي محور هراز بازديد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن