تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819710420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اورژانس تهران حدود 13 هزار ماموریت امدادی در تعطیلات نوروزی انجام داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اورژانس تهران حدود 13 هزار ماموریت امدادی در تعطیلات نوروزی انجام داد تهران بزرگ – ایرنا – مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: نیروهای این مجموعه از 26 اسفند 92 تا هفتم فروردین سال جاری، 12 هزار و 837 ماموریت انجام دادند.


«حسن عباسی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از مجموع این اقدامات، 11 هزار و 965 مورد ماموریت شهری و بقیه نیز ماموریت جاده ای بوده که در قالب طرح امدادی نوروزی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس تهران با تمام توان و امکانات در حال ارایه خدمات درمانی به مردم هستند، اظهار کرد: مراجعه به ایستگاه های سلامت در این مدت 639 مورد گزارش شده است.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران بیان کرد: از مجموعه ماموریت های انجام شده سه هزار و 910 نفر به مراکز درمانی تهران منتقل و بقیه افراد نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
وی خاطرنشان کرد: 18پایگاه امداد جاده ای اورژانس تهران در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم منطقه و مسافران هستند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: حدود 200 نفر از نیروهای این مجموعه به همراه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد امداد در تعطیلات نوروزی سال 93 در قالب طرح نوروزی در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند.
وی ادامه داد: طرح امداد نوروزی از 26 اسفند 92 آغاز شذه و تا 16 فروردین 93 ادامه دارد.
عباسی افزود: تعدادی از نیروهای اورژانس تهران در راه های ارتباطی استان مستقر هستند.
تهرام/519/1109/1348/ 605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن