تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل جمعیت هلال احمر از طرحهای نوروزی ارومیه دیدن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیرکل جمعیت هلال احمر از طرحهای نوروزی ارومیه دیدن کرد ارومیه - ایرنا - دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور روز شنبه در سفر به آذربایجان غربی از طرحهای نوروزی جمعیت هلال ارومیه دیدن کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسیداحمد موسویˈ صبح امروز پس از ورود به آذربایجان غربی از پایگاه های امداد و نجات و پست های ایمنی و سلامت شهرستان ارومیه دیدن کرد و در جریان فعالیتهای طرح نوروزی هلال احمر استان قرار گرفت.
دبیرکل حمعیت هلال احمر در این بازدید با ابراز رضایت از نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در استان، نحوه عملکرد امدادگران و اعضای جوانان هلال احمر آذربایجان غربی را مثبت ارزیابی کرد.
موسوی در ادامه این سفر قرار است از پایگاه ها و پست های ایمنی و سلامت جنوب استان نیز بازدید کند.
امسال 31 پایگاه امداد و نجات و 22 پایگاه ایمنی و سلامت در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
تجهیز 35 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه خودروی نجات به همراه یک فروند بالگرد در محورهای ارتباطی و مناطق گردشگری و ارائه خدمات امدادی و راهنمای مسافران از جمله برنامه های جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی برای ایام نوروز امسال است.
اجرای طرح امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور از بیست و ششم اسفند به مدت 21 روز و طرح ایمنی و سلامت هلال احمر آذربایجان غربی از بیست و هفتم اسفند ماه به مدت 18 روز ادامه دارد.
17 شعبه شهرستانی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با 53 پایگاه امداد و نجات جاده ای و کوهستانی و ایمنی و سلامت مسافران، دو اکیپ سیار ویژه ستاد با پشتیبانی پایگاه امداد هوایی علاوه بر اجرای کامل طرحهای نوروزی آماده پاسخگویی به هر حادثه و بلای طبیعی هستند.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن