تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814943207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار : شایستگی و تخصص تنها ملاک عزل و نصب مدیران استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار : شایستگی و تخصص تنها ملاک عزل و نصب مدیران استان است یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: شایستگی و تخصص تنها ملاک عزل و نصب های مدیران استان در دولت تدبیر و امید است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسید محمد میر محمدی ˈ روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار یزد افزود: در تمام تغییر مدیران استان فقط عملکرد قوی و توانمندی ملاک عمل ما بوده و هرگز نظر ما به تغییر نیست و فقط اگر مدیریتی قوی تر از مدیران فعلی بودند اقدام خواهیم کرد .
وی اظهار داشت: همواره سعی کردم روابطمان با همه مدیران به نحوی باشد که صداقت فی مابین تخریب نشود و مدیران هرگز نرنجند و همکاری براساس دستوارت اسلامی را همواره مدنظر داشتیم .
استاندار یزد گفت: با توجه به اینکه وزارت کشور اعلام کرده برای سمت فرمانداری باید حتما از مدیران وزارت کشور استفاده شود لذا در انتصاب فرمانداران به این اصل توجه شده است .
میر محمدی افزود: مجموعه مدیریت دولت تدبیر و امید در استان یزد با هیچ کس تعارف ندارد و با جدیت کار خود را ادامه می دهیم و مدیران نیز نباید در کارها هرگز به بن بست برسند و باید برای هر مشکلی راهکاری داشته باشند .
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: با توجه به اینکه 60درصد جمعیت استان در شهر یزد ساکن هستند لذا بخش مرکزی استان و بویژه شهرستان یزد مورد اهتمام بیشتر مسوولان قرار گیرد .
محمدصالح جوکار ضمن گلایه از اینکه آنگونه که باید در مورد بحث ساماندهی اتباغ خارجی در این استان کار نشده است، افزود: درباره بافت های قدیمی نیز متاسفانه کار شایسته صورت نگرفته و به مردم اجازه داده نمی شود که نسبت به بازسازی آن اقدام کنند و در مورد بحث امنیت مردم در این بافت با اعتراضات مردم مواجه هستیم .
وی درباره مشکلات گسترش صنعت بدون توجه به سلامت مردم ادامه داد: هر چند گسترش صنعت در یزد قابل تقدیر است اما مشکلاتی در رابطه با سلامت مردم ایجاد شده باید توسط مسوولان رفع شود .
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: یزد قطب سلامت ، علم و گردشگری است و اگر به این سه اصل توجه شود شاهد شکوفایی استان خواهیم بود و در صورتی که به این سه قطب کم توجهی صورت گیرد در دیگر بخش ها نیز با مشکل مواجه خواهیم بود .
در ادامه عزیزالله سیفی فرماندار سابق یزد گزارشی از اقدامات انجام شده طی چهار سال فعالیت خود را در این سمت ارائه کرد .
در این مراسم محمود شاکری شمسی به عنوان فرماندار یزد معرفی و از عزیر الله سیفی فرماندار سابق یزد تقدیر شد.ک/3
7537/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن