تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813279363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گلستان:خانواده شهدا از عوامل تداوم انقلاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گلستان:خانواده شهدا از عوامل تداوم انقلاب هستند آزادشهر- گنبدکاووس- ایرنا- استاندار گلستان گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از عوامل تداوم انقلاب اسلامی هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکترˈحسن صادقلو ˈ روز شنبه درنشستی که با نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر شرق گلستان در آزادشهر داشت ، افزود: موضوع خانواده شهدا و ایثارگران برای اولین بار پس از جنگ احد پیش آمد که پیامبر گرامی اسلامی با عزت و احترام و تکریم نسبت به آنان برخورد کردند.
وی ادامه داد: شهدا و خانواده های آنان هیچ نیازی به مسوولان ندارند، بلکه این مسوولان هستند که برای انجام بخش ای از وظیفه بزرگ خود باید در خدمت آنان باشند.
استاندار گلستان با اشاره به دیدارهای ریاست جمهوری با خانواده شهدا ، گفت: همانطور که ایشان با کثرت مشاغل از این فریضه غافل نیستند در سطح استان نیز مسوولان باید این امر را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
دکتر صادقلو افزود: خانواده های شهدا از چنان عزت نفسی برخوردارند که ممکن است بخش اعظمی از آنها برای حل مشکلات خود به مسوولان مراجعه نکنند .
وی گفت: وظیفه مسوولان است که در ارائه خدمات به خانواده شهدا مراجعه کنند.
استاندار گلستان با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: این قیام بر دو رکن شهادت و اسارت استوار است و اگر رکن اسارت نبود ممکن بود قیام عاشورا نتایج لازم را در پی نمی داشت.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در جوهره خود مشابه قیام کربلا است زیرا گروهی از مجاهدین و رزمندگان در صحنه های قیام و دفاع جان خود را ایثار کردند و خانواده های آنان ادامه دهنده راه شهدا می باشند.
وی خواسته اصلی خانواده شهدا و ایثارگران را ادامه راه شهدا عنوان کرد و افزود: امروز خانواده شهدا الگوی مردم و مسوولان هستند و در انجام وظایف باید خود را با آنها تنظیم کنیم.
استاندار گلستان ایثارگران و جانبازان را نیز دارای شانی همتراز با شهدا دانست و گفت: آنها دنبال شهادت و مرگ اختیاری بودند و اگر همچنان بر همان عقیده باشند اجر مستمر دارند.
وی هدف اصلی ایثارگران را احیای راه شهدا دانست و گفت: ایثارگران و نخبگان ایثارگر برای دستیابی به اقتصاد درون زا و فرهنگی متعالی می توانند نقش مهمی را برعهده بگیرند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان گلستان نیز در این نشست ، جامعه ایثارگران استان را 17 هزار شهید، جانباز و ایثارگر عنوان کرد.
ˈمحمد جهانی ˈ افزود: جامعه ایثارگری گلستان با نشاط در تمامی صحنه ها حضور داشته و به وظایف خود عمل می کنند.
وی از تدوین قوانین و بخشنامه های لازم برای رفاه جامعه ایثارگری خبر داد و گفت: با ابلاغ این قوانین خدمات بهتری به ایثارگران و خانواده های آنان خواهد شد.
وی گفت برای خدمات دهی بهتر به ایثارگران و خانواده شهدا، مجتمع فرهنگی ایثار در گرگان در حال ساخت است.
جهانی همچنین از برگزاری همایش شهدای اقوام در اردیبهشت ماه امسال در علی آباد کتول خبرداد و گفت: در این همایش از 7 استان کشور شرکت خواهند کرد.
وی همچنین گفت: احداث مهمان پذیر در آزادشهر، ساماندهی فرزندان شهدا، ایجاد فرهنگسرا ، راه اندازی مرکز پروتز و موزه های شهدا ، از دیگر برنامه های این سازمان در گلستان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان گلستان، چابک سازی سازمانی را از دیگر برنامه های این نهاد در گلستان خواند و گفت: راه اندازی سیستم یک پارچه در آینده نزدیک موجب خواهد شد خدمات دهی به خانوادههای ایثارگران براحتی انجام شود و نیازی به مراجعه آنها نباشد.
در این نشست برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شد و استاندار گلستان با اهدای جوایزی از برخی ایثارگران تقدیر کرد.
/600/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن