تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه مورد گازگرفتگی در چادر مسافرتی در اصفهان 9 مسافر را مسموم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه مورد گازگرفتگی در چادر مسافرتی در اصفهان 9 مسافر را مسموم کرد اصفهان- ایرنا- بر اثر سه مورد گازگرفتگی با گاز منوکسیدکربن در چادر مسافران واقع در باغ فدک اصفهان (محل اسکان موقت مسافران نوروزی) بامداد شنبه 9 نفر مسموم شدند.


مدیرحوادث و فوریت های پزشکی اصفهان روز شنبه با اشاره به سه حادثه ویژه در فاصله زمانی کمتر از سه ساعت در بامداد امروز گفت: ساعت چهار بامداد دو نفر در باغ فدک به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی غیرمجاز داخل چادر مسافرتی دچار کاهش سطح هوشیاری شدند.
«غفور راستین» افزود: این مسافران به صورت سرپایی توسط تکنسین های اورژانس درمان شدند.
وی ادامه داد: ساعت چهار و 26 دقیقه بامداد امروز نیز سه نفر در چادر مسافرتی واقع در باغ فدک مسموم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس اصفهان به بیمارستان غرضی انتقال یافتند.
وی اظهار کرد: این افراد به دلیل استفاده از گاز پیک نیک برای گرم کردن داخل چادر، مسموم شدند.
راستین با بیان اینکه حادثه سوم در کمتر از سه ساعت از بروز این گازگرفتگی ها رخ داد گفت: ساعت شش صبح امروز نیز در تماس با اتاق فرمان فوریت های پزشکی 115 شهرستان اصفهان اعلام شد چهار نفر در چادری واقع در باغ فدک دچار کاهش سطح هوشیاری شدند.
وی تصریح کرد: یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی 115 به همراه دو تکنسین فوریت های پزشکی در محل حاضر شدند و مسموم شدگان را به صورت سرپایی درمان کردند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان دلیل بروز این حادثه را نیز استفاده از گاز پیک نیک برای گرم کردن داخل چادر مسافرتی دانست.
مرکز فوریت های پزشکی اصفهان تا کنون بارها درباره خطر مسمومیت با گاز منوکسید کربن بدنبال روشن کردن پیک نیک در داخل چادر مسافرتی هشدار داده است.
د/ 7131/7148
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن