تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج اکیپ سیار نظارتی مشترک در اردبیل فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل تقی‌زاده با مهر مطرح کرد:
پنج اکیپ سیار نظارتی مشترک در اردبیل فعال است
اردبیل – خبرگزاری مهر: معاونت برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل ار فعالیت پنج اکیپ سیار نظارتی مشترک با دستگاه‌های اجرایی برای کنترل خدمات سفرهای نوروزی خبر داد.



قادر تقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این اکیپ‌ها در حوزه‌های بهداشتی، نرخ مراکز اقامتی و پذیرایی، کیفیت ارائه خدمات و... نظارت و کنترل دارند. وی میراث فرهنگی، مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی، حمل و نقل و پایانه ها و آب منطقه ای را از جمله دستگاه های عضو اکیپ های نظارتی مشترک برشمرد. سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان با بیان اینکه تاکنون این اکیپ ها بالغ بر هزار و 23 مورد بازرسی از واحدهای اقامتی و مجتمع های بین راهی بعمل آورده اند، تصریح کرد: در نتیجه این بازرسیها 29 مرک اقامتی به دلیل برخی تخلفات تذکر و هفت واحد نیز به دلیل عملکرد مثبت تشویق شده اند. به گفته وی فعالیت اکیپ های بازرسی و نظارتی از اسفندماه آغاز شده بوده؛ اما روند آن هم اکنون و در ایام عید تشدید شده است. تقی زاده ادامه داد: علاوه بر مرکز استان که شهرهای اردبیل و سرعین را تحت پوشش قرار دارند، اکیپ‌های نظارتی در سایر شهرستان ها و با همان ترکیب ناظران و بازرسان با هماهنگی میراث فرهنگی فعالیت می کنند. وی با بیان اینکه هم اکنون برای ایام عید 230 مرکز اقامتی و پذیرایی ساماندهی شده است، تاکید کرد: این مراکز در قالب 30 هتل، 78 هتل آپارتمان و 122 مهمانپذیر مسافران نوروزی را پذیرش می کنند. معاونت برنامه ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به فعالیت 24 دفتر خدماتی مسافرتی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد که 38 مجتمع رفاهی و مراکز پذیرایی بین راهی نیز از جمله مراکز فعال بوده و تحت پوشش اکیپ های کنترلی است.


۱۳۹۳/۱/۹ - ۱۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن