تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات اقامتی در اماکن و امامزادگان بیجار افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمات اقامتی در اماکن و امامزادگان بیجار افزایش یافت بیجار- ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار گفت: حضور مردم در برنامه آرامش بهاری در امامزادگان در شهر پیرتاج بسیار چشمگیر بود و به همین منظور خدمات رفاهی و اقامتی بیشتری به این امامزادگان اختصاص یافت.


بهمن آقاخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به تقارن این ایام با سال نو گفت: طرح آرامش بهاری با محوریت گرامیداشت ایام فاطمیه و توجه به مبانی مذهبی و دینی امسال در شهر بیجار در مقبره آیت الله فاضل و امامزادگان شهر پیرتاج برگزار شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
وی افزود: در چند روز گذشته از سال نو هر روز در این اماکن فعالیت های ویژه قرآنی و مذهبی برگزار می شود و به شرکت کنندگان در برنامه مسابقات قرآن و احکام هدایایی نیز اهدا می گردد.
به گفته وی حضور مهمانان نوروزی از استان های همدان و زنجان در امامزادگان شهر پیرتاج نسبت به سال گذشته چشمگیرتر بوده است و حضور مردم بویژه ورزشکاران و کوهنوردان با قرائت ادعیه و نماز جماعت در امامزاده حمزه عرب جلوه خاصی داشته است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیجار به بهینه سازی و توسعه محوطه بیرونی و فضای داخلی امامزادگان شهرهای پیرتاج و یاسوکند اشاره کرد و افزود: مسیر و محدوده امامزاده حمزه عرب بر روی کوه مرتفع با بیش از هزار و 700 ارتفاع از سطح دریا بسیار مناسب ساخته شده است و فضای معنوی این مکان مقدس با طبیعت بسیار دیدنی منطقه و طلوع زیبای خورشید در صبح، خاطره ای وصف ناپذیر برای مهمانان این امامزاده ایجاد کرده است.
وی در پایان به همه کسانی که تاکنون به مسافرت نرفته اند و یا ممکن است برای مسیرهای دور مانعی داشته باشند توصیه کرد از امامزادگان محمد، اسماعیل و عبدالله در شهر پیرتاج و امامزاده عقیل در شهر یاسوکند دیدن نمایند.
به گفته وی همچنین این دسته از مسافران نوروزی می توانند به خاطر تبرک و بهره مندی از فیوضات معنوی و تلطیف روح و نشاط روحی، از امامزاده حضرت حمزه عرب با کمترین زمان و هزینه دیدن کنند.ک/3
7350/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن