تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814700818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم با تدبیر توطئه های استکبار را در نظام اقتصادی کشور خنثی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم با تدبیر توطئه های استکبار را در نظام اقتصادی کشور خنثی کنند کاشان– ایرنا– نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ملت ایران باید در مواجهه با مشکلات اقصادی به گونه ای تدبیر کنند که توطئه های استکبار و تحریم ها مشکلی در این عرصه برای کشور نداشته باشد.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعبدالنبی نمازیˈ در خطبه های نمازجمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (ع) اظهار کرد: اقتصاد یک موضوع فردی و اجتماعی است و رشد و سعادت جامعه در تدبیر و حسن مدیریت معاش است.
وی با بیان اینکه باید فقر را در جامعه ذبح کنیم، افزود: فقر و تنگدستی در نظام اسلامی محکوم است و باید منابع موجود در این کشورها تحت امر ولی فقیه در راستای بهبود معیشت مسلمانان استخراج شود تا دیگر دست هیچ مسلمانی به سوی کفار دراز نشود.
وی با اشاره به بیانات رهبرانقلاب در استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در کشور گفت: ساماندهی اقتصاد کشور تنها بدست عده ای خاص محقق نخواهد شد و برای این کار عزم ملی آحاد مختلف ملت و مدیریت جهادی مسوولان را نیاز دارد.
عضو خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: امروز با توجه به تهاجم های فرهنگی و اقتصادی دشمنان باید مدیریت جهادی اعمال کنیم و مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در استفاده از ظرفیت های کشور در آماده باش کامل باشیم.
وی همچنین با اشاره به حضور رهبر انقلاب به مناطق جنگی کشور افزود: توجه به پیام دوران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر نباید از حافظه تاریخ ملت ایران محو شود، زیرا عده ای بدنبال فراموشی این ارزشها هستند.
وی با اشاره به شهادت یکی از مرزبانان کشور به دست تروریست ها و شهید ناهی از منکر خواستار برخورد قاطعانه مسوولان انتظامی و قوه قضاییه در برابر ساختارشکنان اصول اسلامی شد.
وی گفت: نیروهای نظامی با اقتدار با گروه های تررویست و معاند کشور برخورد کنند و با سرکوب آنها خون شهیدان مدافع کشور و این نظام را بگیرند.
آیت الله نمازی در ادامه با تبریک فرارسیدن دوازدهم فروردین سالروز جمهوری اسلامی گفت: این روز را باید ˈایام اللهˈ نامید چون مردم با آمدن در پای صندوق های رای ضربه سهمگینی بر نظام استکبار وارد ساختند.
خطبیب جمعه کاشان در پایان با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خاطرنشان کرد: بی اطلاعی از مکان دفن وی و مشخص نبودن تاریخ دقیق شهادت آن حضرت نشانه مظلومیت آن بانو است.
پیش از خطبه های نمازجمعه کاشان مراسم گرامیداست یاد و خاطره شهید ناهی از منکر برگزار شد.
7565/545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن