تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820491691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروز محور وحدت و یکپارچگی بین کشورهای منطقه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نوروز محور وحدت و یکپارچگی بین کشورهای منطقه شود سمنان – ایرنا – رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: جشن عید نوروز باید به محور وحدت و یکپارچگی کشورهای منطقه تبدیل شود.


حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدرضا تقویˈ در جمع نمازگزاران جمعه سمنان افزود: جشن عید نوروز با ظرافت و زیبایی هایی که دارد می تواند جهانی شود و قابلیت جهانی شدن را دارد.
وی با اشاره به برگزاری جشن عید نوروز بین چند کشور منطقه به صورت مشترک در سالهای اخیر، افزود: این جشن بین کشورهایی حوزه نوروز که کشورهای تاثیرگذاری هستند در حال رشد و توسعه است و می تواند محوری برای همدلی بیشتر منطقه ای باشد.
وی با بیان اینکه عید باستانی نوروز ایرانیان به تایید ائمه اطهار(ع) و دین مبین اسلام رسیده است، اظهار داشت: عید نوروز امضای اسلام را گرفته و به یک ادب اسلامی تبدیل شده است.
وی با اشاره به ریشه غیراسلامی عید نوروز ایرانیان، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) وقتی به ویژگی های این عید توجه کردند مهر تایید بر آن زدند و یکی از رمزهای پایداری آن هم تایید دین اسلام است.
تقوی با بیان اینکه تدبیر در دعای هنگام تحویل سال، حکومتی و مدیریتی است، افزود: باید خودمان را به صفت تدبیر که به معنای منطقی بودن اعمالمان است آراسته کنیم تا به خداوند نزدیک تر شویم.
وی فراهم کردن زمینه برای رسیدن مردم به احسن حال را وظیفه حکومت عنوان و تصریح کرد: رسیدن به احسن حال فرهنگی و اقتصادی یکی از این مصداق هاست.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از اختصاص پنج میلیارد ریال برای تکمیل رواق مصلای سمنان خبر داد و از مردم این شهر خواست در تکمیل مصلای سمنان همکاری کنند.ک/2
611/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن