تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801288703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داستان زیرزمینی شدن میدان‌های پایتخت سال 93 اوج می‌گیرد/ ساماندهی 4 میدان پایتخت در اولویت شورای شهر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران
داستان زیرزمینی شدن میدان‌های پایتخت سال 93 اوج می‌گیرد/ ساماندهی 4 میدان پایتخت در اولویت شورای شهر
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به تصویب لایحه ساماندهی میادین پایتخت در برنامه 5 ساله دوم شهرداری گفت: مطالعات زیرگذر میدان‌های ونک و هفت تیر پس از تصویب در شورا انجام خواهد شد.


اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در طرح 5 ساله دوم شهرداری تهران و در قالب ساماندهی میادین پایتخت، احداث فضاهای زیرسطحی برای 4 میدان اصلی پایتخت مطرح شده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ادامه داد: در همین راستا 4 میدان اصلی و مهم پایتخت از جمله ونک، هفت تیر، ولیعصر (عج) و انقلاب به ترتیب در اولویت بررسی و مطالعات شورای شهر قرار دارند.

به گفته شاکری موضوع کلی طرح ساماندهی میادین پایتخت به عنوان یکی از احکام 5 ساله دوم شهرداری به تصویب شورا رسیده اما در خصوص هر یک از میادین و احداث فضاهای زیرسطحی برای آنها می‌بایست مجددا در ضمن شورا مطرح و به تصویب امضا برسد.

وی افزود: انجام مطالعات احداث زیرگذر در میادین ونک و هفت‌تیر در دستور کار سال 93 قرار دارد که براساس آن کل عبور و مرور به فضای زیرزمین منتقل خواهد شد.

شاکری خاطرنشان کرد: احداث فضاهای زیرسطحی تنها به زیرگذر اختصاص ندارد و فضاهای تجاری، خدماتی و حمل و نقل شهری را نیز در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن