تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802209912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خارج شدن 4 هزار تاکسي فرسوده تا پايان سال/ نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي پايتخت بعد از 2 سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۱۲ب.ظ)
خارج شدن 4 هزار تاکسي فرسوده تا پايان سال/ نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي پايتخت بعد از 2 سال مدير عامل سازمان تاکسيراني از خارج شدن 4 هزار تاکسي فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومي پايتخت تا پايان سال 92 خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ميثم مظفر در نشست خبري که به منظور تشريح برنامه هاي سازمان تاکسيراني در سال 92 برگزار شد با بيان اين مطلب تصريح کرد: بعد از 2 سالي که نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي پايتخت متوقف شده بود، قرار شده به زودي 4 هزار تاکسي فرسوده از اين ناوگان خارج شوند.
وي افزود: تاکسي هاي فرسوده از امروز مي توانند براي دريافت تاکسي هاي جديد ثبت نام کرده و از صبح امروز تاکنون نيز 1200 نفر براي دريافت تاکسي هاي جديد ثبت نام کرده اند.
مدير عامل سازمان تاکسيراني با اشاره به وام هاي در نظر گرفته شده براي تاکسيران هايي که متقاضي دريافت تاکسي هاي جديد هستند، خاطرنشان کرد: تاکسيران ها براي اسقاط خودروهاي فرسوده خود مبلغ 5 ميليون تومان دريافت خواهند کرد و در مراکز اسقاط خودرو نيز به آنها 300 هزارتومان پرداخت خواهد شد.
وي ادامه داد: مبلغ 20 ميليون تومان نيز به تاکسيران ها وام بلند مدت با سود 15 درصد پرداخت مي شود و آنها مي توانند خودرو هاي فرسوده خود را جايگزين سمند هاي EF7 کنند.
مظفر در خصوص قيمت خودروهايي که تاکسيران ها مي توانند در طرح جديد سازمان تاکسيراني دريافت کنند، بيان کرد: قيمت خودرو سمندي که قرار است به تاکسيران ها داده شود 27 ميليون و 800 هزار تومان است و خودروهاي فرسوده اي که پلاک آنها متعلق به سال 82 و ماقبل آن است مشمول اين طرح مي شوند.
مدير عامل سازمان تاکسيراني با بيان اينکه " پيش بيني شده تاکسي هايي که قرار است جايگزين تاکسي هاي فرسوده شوند تا پايان ارديبهشت ماه به افراد تحويل داده شوند"، گفت: کمترين زمان در نظر گرفته شده براي تحويل خودروهاي جديد به تاکسيران ها، 25 روز است و حد اکثر زماني که براي تحويل اين خودروها در نظر گرفته شده نيز 2 ماه است.
وي از حذف بهاي 20 هزار توماني که پيش از اين شرکت هاي خصوصي براي ارائه خدمات به تاکسي ها در طول هر ماه دريافت مي کردند، خبرداد و گفت: پيش از اين شرکت هاي خصوصي، هر ماه مبلغ 20 هزار تومان از هر تاکسي براي ارائه خدمات به آنها دريافت مي کردند که دريافت اين مبلغ ثابت در سال 93 ممنوع خواهد شد.
مظفر ادامه داد: از اين پس شرکت ها در طول هر ماه هر خدمتي را که به تاکسيران ارائه دهند، به همان ميزان از آنها پول دريافت خواهند کرد و با اين طرح جلوي گرفتن مبالغ بي جا از تاکسيران ها گرفته خواهد شد.
مدير عامل سازمان تاکسيراني با اشاره به خدمات بيمه تکميلي که از سوي اين سازمان به تاکسيران ها ارائه مي شود، اذعان کرد: تاکسيران ها از سال گذشته تاکنون تحت پوشش خدمات بيمه تکميلي رايگان قرار گرفته و خانواده هاي آنها نيز مي توانند با 70 درصد تخفيف از اين بيمه تکميلي برخوردار شوند.
وي افزود: اين طرح در سال 93 نيز ادامه خواهد يافت و تاکسيران ها با دريافت اين بيمه تکميلي مي توانند از مراکز تحت قرار داد با سازمان تاکسيراني خدمات دريافت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن