تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813181490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري همه امكانات خود را براي ميزباني زائرين بسيج كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۶:۳۱ب.ظ)
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم مطرح كرد: شهرداري همه امكانات خود را براي ميزباني زائرين بسيج كرده است عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه شهرداري قم نوروز امسال در زمينه فرهنگي بسيار موفق بوده است گفت: سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري امسال بيشتر از همه سال‌ها درخشيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، الهام ارجمند ضمن تبريك نوروز فاطمي به زائرين و مجاورين حرم كريمه اهل بيت(س) گفت: مديريت شهري قم در ايام نوروز بسيار مطلوب بوده و شهرداري در اين زمينه بسيار موفق عمل كرده است.
وي ضمن تشكر از عوامل شهرداري كه به صورت شبانه روزي به زائرين خدمت مي‌كنند بيان كرد: نوروز امسال سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري بسيار موفق بوده و مشخص است در ارائه مراكز فرهنگي در بوستان‌ها بسيار تلاش كرده و بيشتر از همه سال‌ها درخشيده است.
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه ظرفيت قم مناسب اين حجم بالاي زائرين نيست گفت: ظرفيت قم بايد افزايش يابد تا بتوانيم در سال‌هاي بعد بهتر پذيراي زائرين باشيم.
وي عنوان كرد: با وجود امكانات كم شهرداري تمام نيرو و ظرفيت خود را براي استقبال از زائرين به كار برده است.
ارجمند به تورهاي رايگان قم گردي اشاره كرد و گفت: ثبت نام اين تورها به صورت حضوري در بوستان‌هاي فدك و امام رضا(ع) صورت مي‌گيرد و امسال نسبت به سال قبل استقبال بسيار بيشتر است.
وي با بيان اينكه نمايشگاه‌هاي بهار فاطمي كه در بوستان‌ها برگزار مي‌شود بسيار خوب است تصريح كرد: امسال نوروز با ايام فاطمي مقارن شده و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري توانسته است كه اين دو مناسبت را به خوبي با هم تلفيق كند.
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم گفت: المان‌هايي كه در شهر به كار رفته بسيار مناسب بوده و توانسته هر دو مناسبت نوروز و ايام فاطميه را به خوبي نشان دهد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن