تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل برج میلاد:بیش از 250 هزار گردشگر از بلندترین برج کشور بازدید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل برج میلاد:بیش از 250 هزار گردشگر از بلندترین برج کشور بازدید کردند تهران بزرگ -ایرنا- مدیرعامل برج میلاد تهران از بازدید بیش از 250 هزار گردشگر از بلندترین برج کشور در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران ،ˈفرزاد هوشیار پارسیانˈ اظهار داشت: استقبال گردشگران از برنامه های نوروزی برج میلاد خارج از انتظار است.
وی افزود: از زمان آغاز به کار ویژه برنامه عطر یاس در ایام نوروز که از بیست و پنجم اسفند تا روز ششم فروردین ماه ادامه دارد، بیش از 250 هزار گردشگر و توریست داخلی و خارجی تهران از برنامه های متنوع برج میلاد تهران بازدید کرده اند.
وی تصریح کرد: تاشب گذشته 270 هزار و 153 گردشگر داخلی و خارجی برای بازدید و استفاده از برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برج میلاد به چهارمین برج بلند مخابراتی جهان مراجعه کردند.
وی افزود: از این تعداد بازدیدکننده در حدود یک هزار و 800 نفر از گردشگران خارجی بوده که از کشورهای مختلف همچون تاجیکستان، فرانسه، افغانستان، ترکیه و ... به کشورمان سفر کرده اند و بازدید از برج میلاد تهران را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در برنامه های سفرهای نوروزی خود قرار داده اند.
مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به معرفی برنامه های سنتی و فرهنگ اقوام مختلف ایرانی گفت: برنامه های مختلف همچون موسیقی محلی و بومی از اقوام مختلف همچون موسیقی سنتی و اصیل گیلکی، موسیقی جنوب، ایجاد فضای تفریحی و بازی برای کودکان، ایجاد فضاهای ورزشی، برگزاری مسابقات مختلف، شترسواری، کالاسکه سواری و ... از برنامه ها متنوع برنامه ریزی شده است.
هوشیار پارسیان، در ادامه افزود: غرفه سرای فاطمی از 10 فروردین ماه با نمایش داستان تصویری زندگی حضرت فاطمه (س)، کتاب شناسی اهل بیت، سرای بازی و سرگرمی و ورزش، نمایش ماشین های کلاسیک، سرای خیریه بین الملل با حضور 115 انجمن خیریه از دیگر این برنامه هاست.
همچنین، سرای گردشگری نیز غرفه ترهان گردی با معرفی هفت مسیر گردشگری شهروندان را به تور تهران گردی می برد که سال گذشته هفت هزار نفر اعزام شدند و در غرفه آیین ها اقوام ایرانی نیز 10 چادر عشایری به معرفی زندگی؛ غذا و پوشش اقوان ایرانی می پردازد.
او با تاکید بر این که همه برنامه ها با توجه به ایام فاطمیه و شادی حلال خانواده ها در نظر گرفته شده است، گفت: اجرای موسیقی های سنتی، فیکس پانتومیم و اکران چهار فیلم نیز از جمله برنامه ها پیش بینی شده است.
تهرام/1724
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن