تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بازرسی وزارت کشور از بلندترین برج آجری جهان بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل بازرسی وزارت کشور از بلندترین برج آجری جهان بازدید کرد گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی وزارت کشور از بلندترین برج آجری جهان در گنبدقابوس بازدید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازدید که روز چهار شنبه برگزار شد، ˈسید سلمان سامانیˈ مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی وزارت کشور به همراه مدیرکل بازرسی استانداری گلستان، فرماندار گنبدکاووس و برخی اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان حضور داشتند.
بازدید از بلندترین برچ آجری جهان و نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و سوغات و عکس واقع در محوطه برج و نیز بازدید از پایگاه راهنمای گردشگران و مسافران نوروزی و غرفه های سلامت و کودک جمعیت هلال احمر در ورودی این برج تاریخی با قدمت بیش از یکهزار سال از جمله برنامه های مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی وزارت کشور بود.
وی در این بازدیدها با ابراز رضایت از عملکرد ستاد خدمات هماهنگ نوروزی گنبدکاووس، از برپایی نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و سوغات اقوام ساکن دراین شهرستان درمعرفی آداب، رسوم و فرهنگ اقوام این منطقه به گردشگران و مسافران نوروزی به نیکی یاد و آنرا یک اقدام فرهنگی خوب توصیف کرد.
شهرستان تاریخی و گردشگری گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت و تنوع اقوام و مذاهب اسلامی و نیز دارا بودن آثار تاریخی و مذهبی و تفریحی ازجمله بلندترین برج آجری جهان، مرقد مطهر امامزاده یحیی بن زید (ع) و بقعه متبرکه ˈملا علی عطا دانشمندˈ، 3 تالاب بین المللی، بازارچه مرزی، مجموعه سوارکاری، دریاچه مصنوعی، شهر باستانی جرجان و صدها هزار هکتار مراتع و دشت های سرسبز درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/600
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن